mai 26, 2008

It's raining men!

Aga ma ei karju "Halleluuja!"
Pigem hoian oma pead kinni ja mõtlen, mis nüüd saab.
Peale põhimõttelislet pooleteist aastast vaikust on jälle käes periood, kui kõik järsku avastavad, et on olemas üks lahe chick nimega Maria. Ja nüüd ma siis pean valima või?

Mõnes mõttes on lahe üks kord ka Katsi tavaolukorras olla ja teada, et ma ei ole tühi koht teiste jaoks, aga samas on nõme ka.
Kas ma sellest rääkisin, kuidas me üks öö Ragnariga tund aega telefonis rääkisime kõigest ja mitte millestki? Sain teada, et Soomest ei ole sugugi odavam Eestisse helistada kui nt Hispaaniast. Ja minu telefoniarved kasvavad ka muudkui CHRi ja CouchSurfingu külaliste pärast. Ma ei taha oma tulevastele arvetele mõeldagi.

Enivei, Ragnar Ragnariks. Tema vist oli, on ja jääb, aga asja temast ikka ei saa. Praegu on minu dilemma keskmes hoopis CHR ja Christopher, minu uus tulevane töökaaslane.

CHR on mission impossible ja me mõlemad teame seda. On küll hästi kurb ja kõik muu klapiks, kuigi ega mulle ei meeldi küll, et ta itivend on. Ma kunagi mõtlesin, et ma ei taha ühtegi itivenda ega ühtegi ühtegi ehitajat ja nüüd on korraga põhimõtteliselt mõlemad. CHR oleks täiuslik, kui meid ei lahutaks üksteisest neljatunnine lennukisõit ja Christopher on millegipärast veendunud minu täiuslikkuses või selle läheduses mind veel õieti tundmatagi.

Täna siis oli see päev, kui püüdsin kõigi meeste suhtes aus olla. Kaasa arvatud Manu, argentiinlane, kes ka varsti Eestisse tuleb ja kellele ka liiga hea mulje olen jätnud vist. Rääkisin täna neile üksteisest. Manust küll teistele mitte, aga polnud ka põhjust. Argentiina on ju veel kaugemal kui Hispaania. Aga ta on ka hästi armas inimene.

Praegu aga sunnib mind keset ööd kirjutama see, et sain veidi aega tagasi mingi viieminutise vahega kaks armsat Head ööd! sõnumit nii CHRilt kui ka samade nimetähtedega Christopherilt. No mida teha? Mina olen üsna kindel, et kummastki ei saa asja, kuigi praegu on fun, kuid ühe osas ei taha mina alla anda ja teises osas on teine järeleandmatu. No mida teha? Ja kas kuidagi nii ei saaks, et mõni mees oleks ka igaks küljest sobiv? Ma ei ütle täiuslik, sest hakkan juba leppima täiusliku puudumisega, aga ma nii tahaksin, et oleks keegi, kes sobiks mulle nii geograafilistel, emotsionaalsetel kui ka kehakeemilistel põhjustel.

Ah. Jama on, ühesõnaga. Ideid?

1 kommentaar:

S.M ütles ...

mul on idee. IMPORT-ME-HED, IMPORT-ME-HED!!!! :D
oota augustini, küll siis asjad selgemaks saavad :)