veebruar 03, 2015

Esimene nädal invaliidi hambaharjaga

Ma mäletan väga selgelt, kuidas meie moekooli direktriss kunagi lajatas, et elekrihambaharjad on mõeldud invaliididele ja teised võiksid ikka ise viitsida hambaid pesta. Ma ei teagi, miks tema väitesse nii autoriteetselt suhtusin, aga vahepeal on möödunud üle kümne aasta ja olen neist ikka suure kaarega mööda käinud. Läks vaja korralikku ehmatust, et ühele sellisele viimaks võimaluse annaksin. Kuidas hambaarstid nendesse suhtuvad? Keegi teab? Mul on nüüd see üle nädala kasutuses olnud ja ei kurda, et käelihased atrofeeruksid. Proovin ikka ise ka tööd teha ja loodan, et elektri abiga saavad ebamugavad kohad paremini puhtaks. Esimesed korrad oli väga imelik. Ei osanud kuidagi survet planeerida. Nüüd mulle tundub, et elektrilisega ei peagi nii kõvasti hõõruma. See ju ise poleerib nõrgemalt aga rohkem. Äkki peaks kvaliteedi võrdlemiseks seda laste värvitesti proovima? Olen alati põnevusega sellest mõelnud, aga ka kartnud. Ma ei taha feilida. 

Kommentaare ei ole: