märts 03, 2015

Dressid ja kingad, kleidid ja tossud

Ehk siis moepolitsei tegutseb taas. Rootslaste stiilitunnetus on üks ütlemata kummaline asi. Olgu siis see, kuidas trendi järgides aasta läbi paljasääri käiakse või näomets või üleüldine biitlite kaltsakaversioon. Aga tänane teema on ikka eriti levinud. 

Ma olen aru saanud, et see tossud ja kleidid on juba mujalgi leviv mugav mood. Võrreldes stilettodega kohe kindlasti. Ja ma ei pröökakski, kui keegi lihtsamat kleiti või seelikut tagasihoidlike tennistega täiendaks. See on ju peaaegu sama mis balerinad. Aga! Rootsi beibed panevad selga oma kõige seksikamad seelikud ja sukad ning täiendavad komplekti tihti neoonvärvides karjuvate jooksutossudega. Ma ei väidagi, et ma ise kunagi mugavusest ühtegi riietust ei kohenda, aga see on ju juba häirivalt kole. Ja mul on tunne, et paljude puhul ei ole tegemist ka vaid ainult tööle-koju komplektiga, mis sihtkohta jõudes sobivama vastu vahetataks, vaid ikka terve päeva lookiga. 

Uuem nähtus on aga dressid ja kingad. Tundub, et tihti lausa ülikonna juurde sobivad nahkkingad. Ei tea, kas keegi levitas siinsete meeste seas valeinfot, et kui püksid ja jakk on samast komplektist, siis ainuõige valik on king. Kusjuures selline sussilikult õhuke, mitte midagi talvesaapa lähedast. Sellest moest ei saa ma igatahes üldse aru. See pole ju isegi mitte mugav ja on kindlasti libe ka. 

Isegi, kui dressivend on teel trenni, kus sobilikuks jalanõuks on bootsad või uisud, võiks tal olla varuks vähemalt üks tossupaar. Igal beibelgi on ju. Aga võibolla olen mina see imelik. Iganenud vaatega konservatiiv, kelle meelest võiks enne kodust väljumist ikka korraks pilgu peeglisse visata. 

Pildil näide tänasest hommikust ja tema kõrval imeilus tüdruk poisssõbra teksade ja... Ma isegi ei tea, kuidas õudusi tema jalas nimetada. 

Kommentaare ei ole: