aprill 21, 2021

Kirjad Kõhutantsijale 13

Mu pisike,

Anna mulle andeks, et ma nii harva sulle kirjutan! Me ootame sind tegelikult väga-väga. Sa oled lihtsalt siiani nii hea laps, et mul ei ole väga põhjust kurta millegi üle.

Nüüd on vaid paar nädalat jäänud meie kohtumiseni. Haigla kohver vaikselt täieneb ning saime kätte ka sinu jaoks ekstra tehtud pisikesed nunnud riided, mis haiglasse kaasa tulevad. Loodetavasti sa ei upu nende sisse päris. Ma pole veel saanud neid teiste asjadega kõrvutada.

Ma ikka veel loodan, et sinust saab maibeebi ja olen seega edasi lükanud näiteks riiete läbipesemist, aga su pisikesed riidest mähkmed on valmis. Sinu suur vend käib ka aeg-ajalt su asju revideerimas ning teab väga hästi, et need on sinu omad. Ta kutsub sind juba nimepidi, kuigi me pole päris kindlad, kas ta ikka saab aru, kes sa oled ja kust tuled. Eks ta õpib.

Kas sa tead, et sa oled mõnes mõttes sünnipäevakingitus nii mulle kui ka oma issile? Nimelt sa otsustasid meie perega liituda kusagil minu sünnipäeva paiku ja su issi loodab ikka veel, et sa sünnid tema sünnipäeval ja tema saab enda vanuse muutumise tähistamist edaspidi vältida :) Ma soovitan sul siiski oma päev valida. Hea oleks kas laupäev või kolmapäev, sest vahepealsed päevad on meie peres juba võetud. Tegelikult aga pole see ka üldse oluline.

Sinu tarbeks valmistumine on olnud nii lihtne, sest meil on palju teadmisi, kogemusi ja asju juba su venna ajast olemas, aga sellegipoolest tahaksin, et mõned asjad oleksid ainult sinu ning, et meil oleks võimalik sinuga ka ainult kahekesi aega veeta ning mälestusi luua. Kindlasti saavad asjad kahe lapsega veidi teisiti olema, aga me püüame ka ainult sinule aega võtta ning pühenduda.

Nüüd ma näen küll, kui ruttu aeg läheb, sest juba varsti peaksid sa siin olema.

Tere tulemast, mu kallis!

Sinu emme

Kommentaare ei ole: