veebruar 15, 2010

Mingi must päev?

Juba öö oli kehv. Mu kõht valutas ja ma ei saanud magada korralikult. Kaasa ei aidanud ka pool viis tulnud sõnum, et mu kolleeg jäi haigeks ja ei tule. Ega kella viie ja poole kuue vahel tulnud kõned, et kaks kolleegi neljast on lausa haiged. Ja meil oli planeeritud nagunii väga suurejooneline päev.

Õnneks siiski läks tööl käik väga hästi.

Aga siis keset päeva sain hirmuäratava kõne, et üks mu parimatest sõbrannadest on haiglas ja ootab oppi. Erakorralist. Ei osanud kohe kuidagi käituda ega midagi teha. Oli hull tahtmine joosta haiglasse ja osta kokku kõike head ja paremat, aga mul oli tõeline kimbatus, sest ta ei tohi ju midagi head süüa. Ja ei hakkagi tohtima. Enamust. Et mida ma talle siis viin? Kuidas lohutan? Üritan homme mõne karvase loomaga minna külla talle. Siis vähemalt on endal enesetunne parem.

Kommentaare ei ole: