veebruar 05, 2010

Üks vihane postitus ka

Otsustasin eile, et ei sekku enam võimaluse korral teiste suhetesse. Ei püüa neid aidata ja läbirääkijat mängida. Ei püüa lahendada segadusi info abil, mis mul on käes ja kõigil osapooltel mitte. Sest see viib ainult segaduste ja pahandusteni. Lõpuks saan ikka ise vastu pead, et miks ma kellelegi midagi edasi rääkisin? Kullakesed, palun vabandust, kui teid kuidagi solvanud olen, aga ma ei räägi kunagi midagi edasi õelusest ja peaaegu kunagi ei räägi ka vormis, et X ütles su kohta nii või naa. Pigem siis räägin, mis tundeid keegi teistes tekitada võib vms. Aga nüüd on kõik. Vist. See, et te kõik olete minu sõbrad, mulle väga meeldib, aga ei tähenda automaatselt seda, et te peaksitegi omavahel ka parimad sõbrad olema. Pole oluline minu jaoks. Kui tahate - palun väga. Kui ei - oma valik!

Kommentaare ei ole: