jaanuar 08, 2011

Naeru ja pisaraid j2lle

P.S. Lugesin just oma vanu sissekandeid, et meelde tuletada k6iki minu elus kunagi mehe rolli m2nginud isaseid, aga nelja aasta l2bi lugemine v6taks liiga kaua aega. Siiski avastasin, et enda suureks yllatuseks ei saa ma kohati enam yldse aru, kellest v6i millest jutt k2is. Ei tule meelde ei nimed ega n2od. Isegi lugude peategelastel. Ning hoiatused nagu kaotan tulevikus lapse v6i ei tohi ise isa yles otsida. Viimane teeb nyyd kyll nalja rohkem kui viha. Hea, et selle soovituse 2ra unustasin. Avastasin ka, kuidas kunagi olen pyydnud k6igest v2est puust ja punaseks teha, kui kallid mu s6brad mulle on. Sel aastal on sama plaan, aga ehk veidi kypsemas vormis. Lisaks oli naljakas n2ha justkui esimesi osasid seriaalidest, mille j2rjed mu vaateid muutnud on. Harsh vist ei usuks seda, aga olen kunagi veel roosam ja naiivsem olnud.
Nyyd aga hetke elust ka. Eile k2isin jalutamas. K6lgutasin yksi jalgu kanali kaldal ning toitsin kodutuid koeri, sest n2lg ajas minu yles, aga Harsh keeldus koos minuga 2rkamast ja v2lja syya otsima tulemast. Me ei saanud enam kodus kokata, sest minu viimase kokkamise tulemusena l6i pliidi elektrijuhtmest kaarleek v2lja. Niisiis l2ksingi vihaga ja ukse paukudes yksi syya otsima.
6htu oli ka syrr. See paari n2dala tagune katkise autoga enesest vaimustuses olev tuttav tahtis hirmsasti kokku saada. Olin teda juba mitu n2dalat t6rjunud ja nyyd heitis ta mulle ette, et ignreerisin ta synnip2eva. Ma ei teadnudki seda, aga lubasin yhineda ta teiste s6pradega, kui ta t2histama hakkab. J2rgmine kord aga netis yksteise peale sattudes kysis ta kohe mult, kas minu jaoks oleks parem j2rgmine v6i ylej2rgmine 6htu ning avaldasin arvamust. Oletasin, et seda v6etakse arvesse, sest ta teab, et see v6ib j22da tal viimaseks v6imaluseks mind n2ha. Harsh oli kohe kahtlustavam. Kysis, et kas vaid meie kaks. Mina arvasin, et ei, aga kysisin igaks juhuks yle ja sain vastuse, et vaid mina ja tema ja vodka ning hilis6htul sobiks talle yldse paremini. Ytlesin 2ra ja mainisin, et mu teine pool ei ole comfortable sellega. Tegelikult ju mina ka. Ning Harsh pidas mulle loengu sellest, milline naiivitar ma olen ja et ma peab 6ppima olema s6bralik, mitte s6ber k6igiga. Ning valima hoolikalt inimesi oma ymber. Vahepeal tuli veel nilbe s6num synnip2evalapselt, mida ma ei m2rganudki kohe, aga siis ta juba helistas, et oma s6nad tagasi v6tta ja viimaks sai mu nii kaugele, et k2isin v2lja Harshi soovituse, et kui ta nii v2ga tahab minuga kahekesi aega veeta, siis meie pool ja mitte nii hilja. Ja ta v6ttiski vedu. Mitte nii hilja t2hendas kell kaheksat, aga lahti ei saanud ma temast umbes yheni. Nii palju siis varajasest 6htust. Alguses polnud kumbagi poistest kodus ka, aga p2rast kohtus ta m6lemaga ning see ehk distsiplineeris teda. Ta tuli koos kiirtoiduga, sest olin palunud midagi syya tuua, aga alkoholi v2itis, et ei olnud igaks juhuks v6tnud. Kyll aga m2rkas kohe tuppa ununenud viskit, mida viimati haava desinfitseerimiseks kasutasin ja varsti juba oligi selle kallal. Kuna noorh2rra yksi juua ei tahtnud, siis lubasin enda Pepsit ka veidi vyrtsitada.
6htu jooksul sain veel parema ylevaate sellest, mida k6ike ta enda juures armastab ning h2rra testis j2lle ka piire natuke. N2iteks soris m6lema poisi arvutis, kui pidime neid vaid filmi vaatamiseks kasutama, kuni juba kurjalt ytlesin, et need ei ole tema omad ja l6petagu heaga 2ra. Igatahes, sattus ta nii peale yhele pildile kummargil minust ning avastas, et mul on t2itsa kena tagumik. Seej2rel palus ta mul ymber p88rata, et fakti kontrollida, ja loll nagu ma olen, m2ngisin suurest jahmatusest kaasa. Kui ta aga hiljem ka sellest ise pilti teha tahtis, siis ytlesin juba kurjalt ei, sest ei taha, et tema tulevased s6brannad minu tagumikku j6llitama peaksid nagu mina tema eksi t2ies alastuses. Ta yritas ka minult komplimente v2lja nuruda ning isegi mind endale massaazhi tegema saada ning yks 6htu tipphetkedest oli kindlasti ka see, kuidas ta n2itas mulle enda minit sixpacki pilti kusagil netisaidil, mille omanikud teda end esindama tahtsid ning seej2rel oma lemmikbrandi lehele suundus ning sealt naiste pesu alalehe valis, et siis v2lja uurida, millist tyypi pyksikuid mina eelistan. Kohati oleks tahtnud kysida talt: are you for real??? Ometi on talle korduvalt 8eldud, et saame olla vaid just friends ning ta on selle plaani heaks kiitnud. Ja ma vihkan seda, kuidas ta pidevalt end t2htsamaks yritab teha v2ljenditega nagu I see... ja patroniseerides teisi oleks vist 6ige v2ljend.
Yllataval kombel Harsh kiitis ta yldjoontel k6lbulikuks, kuigi kui pakkusin, et hakaku ise siis tema s6braks, kysis irooniliselt, et kas ma t6esti kujutan ette teda s6brustamas tyybiga, kes talle tema enda toas istet pakub? 6nneks sai tyyp ise ka aru, et see oli ikka selgelt yle v6lli. P2rast temapoolset pikalt venitamist suutsin ta l6puks ikka uksest v2lja saata. Ta v6ttis veel minu pooliku v6ileiva teele kaasa. Milline mees! Naised, kas n6rkete juba vaimustusest?
T2nane p2ev oli parem vist. Minu unerytm on ka nyyd sassis, nii et magama sain hilja ja 2rkasin l6unal. 6nneks sai Harsh ka ysna varsti maast lahti ning l2ksime Subwaysse hommikust s88ma. Avastasime selle k6rvalt ka uue j22tisekohviku ning otseloomulikult astusime sisse. V2ljudes aga astus kohe ligi pisike kerjustydruk, kes igasuguse h2bita ka j22tist kysis. Ning siis tegi Harsh midagi v2ga armsat. Mina keeldusin seekord oma j22tist loovutamast ning ta l2ks lihtsalt tagasi ysna kurjade hindadega kohvikusse ning ostis oma ysna l6pukorral oleva raha eest talle ka yhe. Laps viis selle yli6nnelikult oma ema k2tte ning tuli siis ka lisalusikaid kysima, et seda vist oma 6dede vendadega jagada. Aga kardetavasti tuleb meil nyyd tulevikus nende eest p6geneda. Siiski lehvitasin s6bralikult sellele perele. Ei usu, et nende elu v2ga lihtne on. Harsh r22kis, et tal on p6him6te, et s88gi palujaid aitab alati, aga raha ei anna.
Seej2rel pyhendus Harsh j2lle minu soovide t2itmisele, aga kuna ma ei osanud yhegi konkreetse sooviga edasiseks tegevuseks v2lja tulla, siis p88ras ta lihtsalt suuna Sajaji baugi parkimisala poole. Mul pidi suu lahti j22ma. Et mism6ttes ta sinna tahab minna oma algatusel? Hommikul kogemata seda kohanime mainides p6tkis veel t2iega vastu. Aga ta tegi veel enam. Nimelt avaldas soovi seal asuvasse Baroda muuseumisse minna. Ja l2ksimegi. Sain j2lle r88vitud, aga see oli seda v22rt. Harsh oli nii vaimustuses minu yllatuseks. Muudkui kysis, kuidas nad selle ja tolle oma valdusesse said. Olin talle ju ammu egiptuse muumiast ja sinivaalast r22kinud, aga alles nyyd ta sai aru. Vaala n2hes tuli ja tegi mulle lihtsalt karukalli ning t2nas, et ta sinna viisin. Tegelikult ei viinud ju, aga pole oluline. V2hemalt on nyyd siin linnas yks koht, mis talle meeldib. Ta tahab lausa tagasi minna - seekord kaameraga.
Lisaks ytles ta, et v6ttis j2rgmiseks n2dalavahetuseks kolmep2evase puhkuse ning oleks minuga juba t2na mere 22rde s6ita tahtnud ning nyyd on ka minu otsus, mida meie viimase n2dalavahetusega teha tahan. Vahel on ta ikka yle m6istuse armas ja see teeb enda temast lahti rebimise veelgi raskemaks.
Aga ma olen jobu ka. Ja seet6ttu sain 6htul j2lle veidi pisaraid valada. R22kisin talle oma valikul veel t2psemalt 2ra, mis Mumbais Muditiga juhtus ja tean, et ise oleksin tema asemel ikka p2ris kuri olnud. Aga tema hoidis end vaos. Ytles, et ei vihka mind ja et ma olen ju ka ainult inimene. Ning hiljem, et ta oli oodanud seda p2eva, millal ma k6ik sydamelt 2ra r22gin. Ning ta arvab vist ikka veel, et ma olen tore inimene. Ma ise arvan, et ei ole ikka kyll. Kuidas ma muidu saan nii jobu olla nii suurep2rase inimese suhtes!? Igatahes, suutsime selle vist seljataha j2tta. Ja tundub, et mulle oli seda enesepeksmist rohkem kui talle vaja. Karistuseks pidin talle Rangolis mitmek2igulise 6htus88gi v2lja tegema ning nyyd olen raudselt privaattantsu v6lgu. Aga k6ik see tundub siiski nagu kerge laks vastu k2tt v6i midagi muud tyhist. Ma loodan lihtsalt, et ta p2riselt ka ei ole v2ga kuri ega kogu nyyd vimma minu vastu, sest ta teab v2ga h2sti, kui t2htis ta mulle on ning et ma ei teeks talle meelega haiget. Ei plaaninud toogi kord teha, aga lihtsalt juhtus selline rumal olukord. Ja olen jah loll. Aga ma ei taha tema ees saladusi hoida. Isegi, kui see t2hendab, et v6in enda huvisid kahjustada.
6htu edasise k2igu j2rgi otsustades v6ib aga arvata, et ma ei l2he veel mahakandmisele ning r22kisime veidi ka tulevikuv6imalustest.

1 kommentaar:

rapuntsel ütles ...

kuule see tüüp on nüüdsest küll minu lemmik. suurepärane meelejahutus!