juuli 13, 2011

Hakata ehteärikaks või mitte?

Et siis tuli selline imelik ettepanek kelleltki tuttava tuttavalt Indiast, kes arvab, et just Eesti võiks olla see koht, mille kaudu Euroopa turule murda.


Otseloomulikult olen skeptiline. Esiteks, ma olen näinud lähedalt, kuidas Indias ka lugupeetud rahvusvahelistes ettevõtetes äriajamine käib ja minu maine on minu suurim vara. Teiseks, vihkan ma müügitööd. Samas aga armastan ma ehteid ja müügitoetustegevusi. Ja mul on juba töö, mis mulle meeldib ja millest ma loobuda ei taha. Eriti veel millegi võõra ja hetkel tundmatu-ebausaldusväärse nimel. Aga... aga see oleks ju jälle väljakutse ja teate ju küll, kuidas ma nendesse suhtun. Kui lahe oleks öelda, et tõin ise suure ettevõtte Eesti turule!


Ma arvan, et ma vist teen kõigepealt nende kohta tõsisemaid taustauuriguid. Siiani aitasin neil vaid sõbrale teene tegemise korral mõningad Eesti ehtemüüjad üles otsida.


Aga täna oli muidu ka tore päev. Sai tööl segadust selgemaks - oligi vaja leida mõistlik suur boss. Ja sain ka hulga asju õigete meesteni toimetatud, aga mõtlen õudusega, mis mu eile ja täna tellitud kaheksast telefonist saab. Esiteks tundub mulle endale nii absurdne osta kaheksa telefoni korraga - mis siis, et firmale ja ise ei saa ühtegi - aga nüüd tuleb need kuidagi turvaliselt ka uute omanikeni toimetada.


Sain ka ühe ägeda lehmakujulise mälupulga omanikuks. Tegime toreda Baltikumi bossiga vahetust - tema pakkus mulle seda pärast seda, kui oli lehma taguosa tagasi küsima tulnud ja mina andsin vastu meie pulga koos lehmakommiga.


Õhtul läksime Annika äkkotsuse peale kinno. Vahepeal päästsin veel kiiruga oma töö-pangakaardi ära, mille kogemata päeval ära blokeerisin ja kuna siis kohe polnud kinos midagi, siis jalutasime mööda poode, nagu Genialistide laulus. Ega ostnudki midagi, aga siis jäi mulle jalgu silt: india maiustused. Muidugi astuin ligi ja sain tuttavaks portsu krišnaiitidest India fännidega. Vestlesime päris pikalt ja mul oli tore, kuigi mind kergelt uude usku värvata prooviti. Aga ma arvan, et äkki lähengi mõnele nende loengule niisama enese harimiseks.


Ja siis naersime, kõht kõveras, vastikute bosside filmi üle.

Kommentaare ei ole: