juuni 17, 2012

Hingega klienditeenindajatest

Me kõik vist teame, et klienditeenindajad ei saa teha oma töd vaid raha pärast. Seda lihtsalt ei tule kätte piisavalt, et see motiveeriks. Samas aeg-ajalt satume kokku siiski selliste kassapidajate, infotöötajate jt, kes on säravad ja sõbralikud olenemata oma ameti negatiivsetest külgedest. Nad ei vala oma viha välja klientide peale ega pritsi sappi igal sammul. Muidugi viimasel ajal tundub, et vastupidist kohtlemist on oluliselt rohkem.

Nüüd aga peangi kiitma Kristiine Prisma infotöötajaid, kes meie tuju heaks tegid oma abivalmidusega olukorras, kus ootasime nähvamist ehk pöördusime poe poole väikse pretensiooniga. Viimasel ajal on juhtunud nii, et olen pidanud mitu korda praakkaupa kuhugi tagastama ja siinkohal võin kiita Prismat ja Jyski kliendisõbralikkuse eest. Mul on ka teistpidine näide Sabo kohta, aga sellest kirjutan kindlasti eraldi ja pikemalt. Seniks vaid sõbralik soovitus kõigile, kes kaalusid sealt midagi ostma minna: MÕELGE ÜMBER!

Kiita tahaksin aga ka meie tööhoone valvureid, kellest üks soovib mulle aeg-ajalt head õhtut, Maria. Kusjuures ta on ise mu nime välja uurinud. Kõigi töötajate seas:) Teine tore onu aga on alati ülevoolavalt sõbralik ning palub mul seal tema juures istet võtta. Te ei kujuta ette, kui heaks need mõlemad tuju teha võivad:)

Kommentaare ei ole: