juuli 11, 2007

Big breasts vs better breasts?

Vaatasin täna seda 3D doki võltstissidest. Mina oleks ka unistanud kogu aeg suurematest rindadest või siis vähemalt ühesuurustest. Räägitakse ju küll, et kõigil on rinnad veidi erineva suurusega ja ainult ise märkad vahet, aga mul on konkreetne tõestus, et see ei ole nii. Kunagi mu klassivend küsis üle klassi mult selle kohta. Ei olnud armas. Ei olnud. Aga noh... mul olid üldse megasuperhüper armsad klassivennad.

Seal saates näidati päris õudseid asju ja iga tissimaterjali miinuseid, aga samas mõtlen ikka, et minuga ju nii ei juhtu. Samas, ei ole ma üldse kindel, et kunagi nii kaugele lähen ja omale uued tissid ostan. Senised pole küll väga suured, aga on siiani välja vedanud ja alles hiljuti kirjutasin ju siia, et minu tisse kiideti Balti jaamas. Ma kardan metsikult operatsioone ja valu ka. Ja mingeid koledaid võltse klompe ka oma rinnahoidjasse ei tahaks. Samas, kes meist ei tahaks olla ilusam, targem ja osavam? Mina küll tahaksin. Aga kuni ma ei ole kindel, et minust saab ikka ilusam ja see ei pane mu tervisele põntsu, siis ma ei kiirusta selle asjaga. Ragnar võrdles mu seniseidki kunagi melonitega, aga see oli nii hale katse, et ajas mind ainult naerma.

Nähke siis ilusatest tissidest und vms!

Kommentaare ei ole: