juuli 30, 2007

Optimist ja pessimist minus

Täna õues...
Pessimist Mia: ma olen ikka tark küll, et panen selga kampsuni ja jope ning allapoole ainult seeliku ja pesu. Nii külm on, et mu jalakarvad tõusevad püsti.
Optimist Mia: aga mõelda vaid, kui hea mul koju tagasi jõudes karvu ajada on.

Jutt leidis aset minu peas muidugi. Olin parasjagu teel läbi metsa vastu sellele autistlikule poisile, keda hoidma hakkan ja tema emale. Nad tahtsid minu kodu ka ära näha, kui pakkusin, et me võime siin ka vahel olla. Ja pealegi meil oli poisiga vaja integreeruda. Kusjuures, we succeeded. Tore päev oli. Sain muuhulgas mitu korda liumäest alla lasta. Niikaua, kuni ma liumäest alla laskma mahun, ma väga tõsiselt oma tagumiku suuruse pärast muretsema ei hakka.

Õppisin täna ära uue oskuse. (Kas nii saab öelda?) Tegelikult olen ma seda juba tükk aega harjutanud, aga nüüd on asi ametlik. Ma olen meister varbaga arvuti välja lülitamises. Oi, küll mul oli hea meel, kui see kogemata jälle välja tuli.

Päev oli veel mitmes mõttes hea. Esiteks, sain peaaegu oma uneisu täis magada ja teiseks, sain Ragnariga nii mõnegi asja selgeks rääkida. Me polnud nii pikalt rääkinud, et infotulv oli muidugi meeletu ja küsimusi tekkis rohkem kui vastuseid ja möödarääkimiste kvantiteedist ma ei räägigi, aga põhilised asjad said selgeks ning minu Soome minek muutub iga päevaga aina kindlamaks plaaniks. So, here I come, Glitter!

Ja üks väga järsk teemavahetus veel. Kes vaatab Gilmore Girls'i? Peale minu muidugi. Ma lihtsalt tahan väga kellegagi oma arvamust jagada selle kohta, kui lahe lambilaulik seal aeg-ajalt esineb. Lambilaulik selles mõttes, et kuni hetkeni, mil otsustasin temast kirjutada, oli ta ainult korduvalt ja ilma igasuguse põhjenduse ega hoiatuseta seal välja ilmunud ja muidugi just siis, kui mulle see kirjutamise mõte pähe tuli, tehti temast pikem lõik koos põhjendustega. Arvan, et mulle meeldib see sari tegelt selle pärast, et meil on Roryga väga palju ühist. Kes teab, see teab. Kes mitte - kõik ei peagi kõike teadma. Las mõni asi jääb ka vaid minu pähe ja mu sõprade kõrvu.

Class dismissed...

Kommentaare ei ole: