oktoober 02, 2009

Minu esimene lapsevanemate koosolek

...õpetajana. Sobilik teema õpetajate päevaks eks!?:)

Aga tegelikult ka. Elu läks jälle nii, et kui sulgus Dubai uks, kukkus mulle sülle üks muu pakkumine, mis mu kindlasti mõneks ajaks õnnelikuks teeb. Nimelt eile sai alguse mu tõeline lasteajaõpetaja karjäär.

Veel ei tea, mis saama hakkab, aga koht on mulle ju ammu tuttav ja suurem osa kolleege niisamuti. Nüüd aga avatakse uus pisitibude rühm, mis hakkab kandma nime Ubinad ja nende jaoks võeti tööle peaaegu täiesti uus meeskond. Minu kaasõpetajad on minuvanused, nii et usun, et sain juurde ka kaks uut sõpra. Ja nüüd saan juurde ka päris ametliku kasvatajakogemuse koos suure paberimajanduse ja täpse planeerimisega. Ja kui eile nägime ära lapsevanemad ning nemad said kätte eelinfo, siis nädala pärast tulevad pisitibud ise ja siis hakkab kindlasti kõigi jaoks kummaline harjutamisaeg. Me ju keegi ei tea veel, kui kiiresti nad lasteaia reeglid üle võtavad ja kas üldse on võimalik esimestel nädalatel tegevuskavast kinni pidada. Aga kuigi algus on nii põnev kui hirmutav, ootan seda kogemust huviga.

Kommentaare ei ole: