oktoober 04, 2009

Never say never ehk jutt sellest, kuidas põhimõtted painduvad

Eelmisel nädalal sattusin üsna ebameeldivasse olukorda - mis täpselt, jääb saladuseks, sest see on lihtsalt nii isiklik. Igatahes, see oleks võinud mu elu igaveseks muuta ja olekski muutnud minu valikutest hoolimata. Küll erinevalt. Üks variant olnuks see, et ma loobun suurest osast oma unistustest ja tulevikuplaanidest. Teine variant aga see, et loobun oma põhimõtetest, riskin vaimse tasakaalu ja tervisega. Kumbki ei kõla hästi mu kõrva jaoks siiani. Ja õnneks see dilemma läks ära enne, kui jõudsin hakata pro/con listi koostama, kuigi Wordi fail oli juba lahti. Jõudsin palju mööda netti kolistada ja erinevate inimeste arvamusi lugeda ning sel viisil end veel rohkem hirmutada. Nüüd loodan vaid, et ei pea niipea sama dilemma juurde tagasi tulema, sest ma lihtsalt ei ole selleks veel valmis. Kohe üldse mitte. Ja mitte üheski mõttes. Segase teksti lõpp.

Kommentaare ei ole: