märts 22, 2010

Minu ökoloogilline jälg

Täna mul oli jälle uuel põhjusel hea meel oma värske kodu üle. Sest meie maja taga on neli erinevat prügkasti. See tavaline varia, papp, biojäätmed ja taara. Ma nii rõõmustasin, et ometi kord n veinipudelitega ka midagi teha ja viiimasel ajal on neid palju! Aga täna lugesin või noh... vaatlesin sel prügikastil olevaid pilte ja avastasin, et sinna võib kõike kuni mahlapakini toppida. Nüüd tekkis vaid küsimus, et kas õlipudelid jms on ka taara? Aga mul kulub ju meeletult tetrapakke mahla ja vahel ka jogurt/kefiiri näol. Nii tore, et neile on oma koht tekkinud. Nüüd peaks vaid välja mõtlema, kuidas mahutada kraanikausi alla veel vähemalt üks prügikast taarale. Seal on juba praegu tavalise, pesuvahendite ja igasuguste mõõdikute kõrval kitsas. Võib-olla õnnestuks paremini paigutada!? Aga ma olen nii rahul ja enesetunne on hea. Ükskõik, mida räägitakse sellest, kuidas tglt ikka kõik kokku ja põletamisele läheb.

Kommentaare ei ole: