august 20, 2011

Teistmoodi pidu

Olen juba aastaid tahtnud oma sünnipäeval vanalinna fotojahti korraldada, aga alles nüüd avanes selleks võimalus. Ja seega tuli mul ühe lühikese õhtu ja hommikuga kokku panna jahimaterjal ning hilisem pidu. Käisin neli korda autovahet asju tassimas ja urisesin, sest nii tüütu oli seda kõike üksi teha. Lisaks hirm, et äkki ma ei jõuagi kõike õigeks ajaks valmis, aga kuidagi tuli siiski kõik välja.

Olime üsna väikese seltskonnaga, aga võimalus osaleda oli antud paljudele. See oligi minu plaan välja selgitamaks, kui palju on mul hetkeseisuga sõpru ja kui palju tuttavaid. Nothing shocking though...

Sandra sinna saamiseks pidi aga pingutama. Nimelt tuli ta pärast öövahetust kuidagi eriti hilja töölt ja ei tahtnud kuidagi ka magama jääda. Lõpuks aga jätsime ta mõneks tunniks omaette ja tagasitulles ei aidanud isegi raputamine teda taas teadvusele tuua. Ainus, mis töötas, oli mina ja Riin kõigest jõust Kungla rahvast röökimas:D Ja siis üritas uimane Sandra kuidagi end taas ärkvele ajada, aga teades teda, siis meid isegi ei üllatanud, et ta oli valmis pigem kõigil teistel enda järgi oodata laskma, kui jätma juuksed triikimata ja piirduda kerge meigiga. Noh, jah....

Ühel hetkel siis saatsingi sõbrad kummalistes paarides linna avastama lootusega, et nüüd on mul endal paar tundi aega muid asju ajada ja tõenäoliselt jõuan veel ka sõpru piilumas käia, aga juhtus nii, et minu hoolde usaldati väike sõbranna ja siis tuli asju tema tempos teha. Ma ei saa kurta, aga jõudsime koju napilt enne teisi. Ja parim nali oli see, et olin terve tee tagasi tassinud kaasas Reijo kingitud lille, aga kui ma siis kodupeatusesse jõudsin, sain teada, et mu imelikul tundel, et paberisse keeratud lille vars on kuidagi väga pehme, oli ka põhjus - olin juba ei tea kui kaua õrnalt vaid paberit kaasa vedanud. Ja teistel oli seda kuuldes nalja kui palju. Aga tundus, et neil oli ka muidu linna peal lõbus - nagu ma arvasingi. Veiko lausa lubas, et tänuks selle korra eest ja kui ma viitsiks veel kunagi hiljem talle ka 12-tunnise jahi korraldada, võin ma taas mõne ta peopaiga tualettpaberiga ära tapetseerida:D Oh aegu ammuseid:)

Õhtu oli ka tore. Tegime kõikvõimalikke jäätisekokteile ja ka vahuveini serveerisin peidetuna mahla sisse. Mängisime aliast ja ajasime vist nii ühe mu välismaalasest sõbra minema kahjuks. Ja kui mulle siis meelde tuletati, et võiksin parimatele jahimeestele auhinnad ka kätte anda, siis sai näha, kuidas õnnelikud Sandra ja Veiko oma uute kollaste kopaautodega läbi küpsisekausi rallit mängisid ja küpsiseid teisaldasid:D

Kommentaare ei ole: