november 14, 2006

Gentlemen aren't extinct yet:D

Just nii.
Ma tegin täna sellise meeldiva avastuse või tegi üks noormees mulle üllatuse. Võtta võib mõlemat pidi.
Peale seda, kui ma olin mingi viis tundi kulutanud kodust kooli minekuks ja enne ühikasse kohvrit ära tooma tulin, siis sain ukse peal kokku ühe ingliskeelt kõneleva mehega, kes mulle viisakalt ukse avas. Seda aga juhtub ka eesti meeste seltskonnas. Tolle tüübi tegi aga eriliseks see, et kohe kui uksest sisse saime, võittis ta mu kohvri, et see trepist üles kanda. Millegipärast oletas ta, et ma neljanadal korrusel elan. Ju lootis kangelast mängida või midagi. kahjuks pidin talle pettumuse valmistama, sest elan ainult teisel. Meeldiv kogemus oli ikkagi. Mul tekkis naeratus näole.
Päev möödus edasi tavaliselt. Käisin igavlesin inkas, lugesin veidi raamatut edasi, aeroobitsesin üle pika aja ja nii mõnus oli. Koju jõudes aga tegi mulle hullult nalja see, et täpselt samas kohas - fuajees trepikoja ukse ees - kohtusin selle sama noormehega. Seekord oli tema rohkem hädas ja mina sain aidata. Nimelt ootas ta seal nagu truu koer peremeest, et keegi tuleks ja ta sisse laseks. Ta oli võtme tuppa unustanud. Minul on aga alati hea meel aidata.
Ahjaa... Poes käisin ka. Tegin koopiaid ja komistasin ülinunnu kalendri otsa. Saigi see ka ära ostetud ja isegi veidi ette täidetud. Mul on täielik kalendrimaania. Vahepeal oli see lihtsalt hädavajalik tarbeese, sest mul ei püsinud enam kõik mu sada kohustust meeles. Nüüdki on sellest abi, aga kuna mul pole enam nii palju asju kogu aeg teha, siis ei ole otsest vajadust ka neid sinna kirja panna. Siiski meeldib mulle kõik planeeritud üritused ja ka osad improvisatsioonid sinna kirja panna. See on justkui kronoloogia, mille abil vajadusel saan meelde tuletada, mida millal teinud olen. Näiteks, kui ma peaks kunagi alibit vajama, siis on sellest kasu vast.
Nüüd aga lõpetan tänaseks. Neli päeva veel, kuni Tallinnasse saan ja Fame'i vaatama läheme Katsiga. Kui veab, õnnestub mul lõpuks Siiri juurde juuksurisse ka enne etendust minna.
Kalli-kalli
Maria

Kommentaare ei ole: