november 26, 2006

Tartu bussiliiklus on ikka täiesti omaette klass:D

Täna ärkasin jälle alles peale kella kahte. Seda seepärast, et ma ei jää enam öösel kuidagi magama. Täna ka tõusin umbes pool kolm öösel uuesti üles, lõikasin varbaküüned lühikeseks ja tegin akna lahti. Alles siis tuli uni. Magasin lõunani nii, et aken oli terve öö lahti ja mul ei olnudki külm. Enne aga olin voodis vähkrenud kuskil poolteist tundi.

Ärgates planeerisin kohe õppima hakata, aga hoogu võttis maha e-mail inka õpetajalt, kus ta käskis mul essee uuesti reeglite kohaselt teha, aga ma vist ei oska. Keskkoolis ei pidanud me mingeid reegleid järgima. Pidime vaid arutlusel objekti plussid-miinused välja tooma ja poole valima. Nüüd on mingid konkreetsed ülesehituse küsimused. Päh! Ja psühholoogia essee pole ka ni lihtne ülesanne kui ma arvasin. Mul nüüd esseede koha pealt pabin sees.

Kusagil poole viie ajal õhtul andsin alla ja otsustasin endale Tartu bussisüsteemi selgeks teha ning Lõunakeskusesse sõpru vaatama minna. Sinna saamine oli veel üsna lihtne kuigi kallis lõbu, võrreldes pealinnaga, aga see süsteem ise on täiesti jabur. Küsisin bussijuhi käest, millega ma sealt tagasi saaks, millele tema vastas omakorda küsimusega, et mis kell ma tahan? Nagu wtf??? Ma olen kuulnud, et siin ei saa kunagi ühe bussiga sihtkohta ja tagasi ka. That's scary. Tagasi tulles soovitas üks tüdruk mul buss nr 32 peale minna. See pidi kindlalt kesklinna viima, aga ega ta isegi rohkem ei teadnud. Ma pidin naerukrambid saama kui see "buss" peatusesse tuli. Tallinnas küll marsasid nii ei nimetata ja seal ei sõida need ka linnaliinidel.

Sõpru oli aga lahe näha. Tahaks juba Tallinnasse. Tahaks teisi kallikesi ka näha üle pika aja. Mõna ma pole suvest peale näinud ja ega ei olegi nii lihtne kokku saada, kui autot ei ole.

Seekord... lõppude lõpuks pean ära mainima ka ühe fakti, mille kogu aeg ära unustan ajaks, kui blogima hakkan. Nimelt MUL SAI REEDEL, 17. NOVEMBRIL AUTOJUHILUBADE KÄTTESAAMISEST 1 AASTA. Jeee. Oleks nüüd auto ka. Siis oleks mul nende lubadega midagi teha. Muidu ainult raiskavad ruumi rahakotis.

Ilusat õhtut kõigile!
Mia

P.S. Kas ma ütlesin juba, et Katsi täditütrel sündis eile minu nimekaim Marie Mia?

Kommentaare ei ole: