detsember 04, 2006

Juhhuuuu

Heihopsti!
Ma sain eile õhtul teada, et kevadsemester tõotab muy bien tulla. Kool hakkab olema ainult esmaspäevast kolmapäevani. See aga tähendab rohkem aega Tallinnas sõprade keskel ka võib-olla õnnestub ka tööle minna. Isegi tahaks nüüd juba jälle. Ainus asi, millest kahju on, et hispaania keele ajad ei sobi enam.:(
Mulle väga meeldib see keel. Üks päev heideti mulle ette, et miks ma tahan prantsuse keele pooleli jätta? See pidi nii romatiline olema ju. Yeah, right. Pigem lihtsalt peenutsev. Muidugi on lahe, et nüüd saan aru ingliskeelsete Hollywoodi filmide vahele põimitud prantsuskeelsetest väljenditest, aga külm ja kole keel on see minu arust ikkagi.
Hispaania keel seevastu aga on soe ja kirglik ja seda on mõnus rääkida. Homme saangi seda rohkem praktiseerida üht teksti jutustades. Kes teab? Äkki õnnestub saada ka õppejõuga mingile kokkuleppele järgmise poolaasta osas, et siiski mingis formaadis edasi õppida. Ma ei tahaks ju nüüd pooleli jätta. Juba on saanud 1,5 aastat sellega vaeva näha ja siis see oleks nagu maha visatud aeg.
Trenniga on ka veidi jama, sest kui mul saab olema võimalus juba kolmapäeva pärastlõunal koju minna, siis ma ei tea, kas viitsin siis vaid trenni pärast õhtuni passida. Aga võib-olla hakkan siiski kord nädalas neljapäeviti hispaania keele pärast siin passima!? Ma pole veel otsustanud ja vaatab, mis õppejõud arvab.
Täna oli ka suhteliselt edukas päev. Juba öösel sain midagi kasulikku tehtud. Nimelt sain oma hispaania keele inka filoloogist pinginaabrilt parandustega essee tagasi. Üldjoontes ta kuulutas mu töö vastuvõetavaks. Saatsingi siis selle pärast veel väikseid omapoolseid kohendusi õppejõule tagasi, aga see oli järjekordne pettumus, mille juurde tulen pärast tagasi.
Üritasin ka üsna vara magama minna, aga ma ei tea, miks ma enam siin - Tartus - magada ei saa. Jälle nihelesin voodis niisama kella kolmeni. Huvitav, kas see on koolistressi tagajärg või mis? Muidugi eile olin veel kevadise tunniplaani pärast ka elevil.
Hommikul vedasin end suure surmaga juba kell üheksa millegagi üles, et vähemalt ühte majanduse seminari jõuda. Tõeline iseloomukasuvatamine käis, aga siiski õnnestus seminari jõuda. Mõttetu oli küll, aga makro tundub siiski veidi arusaadavam olevat, kui mikroökonoomika. Pärast tulin magasin kodus kaks tundi.
Päev jätkus inka praktikumiga. Täna pidime nii intervjuu ära tegema ühe kursaõega kui viimase kontrolltöö läbima. Ma jõudsin küll õppida peamiselt vaid intervjuu materjali pähe ja see läks vist ka üsna hästi. Kahjuks ei saa sama öelda töö kohta. See oli päris kirves. Loodan, et E ikka saan. Siis jääb vaid home reading assignment ja ongi üks mõttetu aine läbitud.
Koju jõudes sain halva uudise - õps oli kuskil keset ööd mu essee tagasi saatnud ja seda D-vääriliseks hinnanud, kõik mu mõtted ja töö maha laitnud. Vähe ei ajanud närvi. Mul pole kunagi essee eest keegi nii halba hinnet pannud. Enamasti 5-4d keskkoolis. Ja siis ta veel naeratas teadmatuses minule tunnis näkku. Urrrrrgh. Kohe tükiks ajaks rikkus mu tuju ära.
Ma hakkan vist tudengiseeruma. Täna õppisin homseks tööks ja jutustamiseks, ülehomse eksami peale veel ei mõtlegi. Aega on ju:D:D:D
Okey. Nüüd on mul C.S.I. seanss. Ärge segage!:D
A. Muide Neljapäeval saan tallinna juba ja oma musikesi näha. Huvitav, millal me küll meedia grupitöö valmis saame, kui täna pole keegi nägugi näidanud? Kell tiksub...
Homseni või midagi...
Mia

Kommentaare ei ole: