detsember 11, 2006

Kill koll - Sten on loll!

Tglt ka noh. Oled ju. See ei ole aus teiste suhtes, mida sa teed (rõhudes meie süütundele). Ma tõesti ei jaksa enam. Anna andeks, aga ma pole ka mingi superinimene.
Tglt ka... üks mees tapab mu ego, teine tuju. Kuhu me nii küll jõuame? Vähemalt jõudsin täna hommikul eksamile, kuigi poole ööni ühega kalli inimesega puid ja maid jagasin. Ja infotundi jõudsin ka. Hunnik lillede ja liblikate juttu, mille alusel isegi mingi ankeedi täitsin ja homme peaks veel mingi privaatvestlus olema, aga ma blokin vist, sest mulle rääkisid teised pärast igasugu koledaid asju selle organisatsiooni kohta. Nad pidid ka seadusega pahuksis olema. Emps ütles ka eiiiiiiiiiiiii. Niisiis USA jääb vist seekord ära.
Nüüd aga tuttu. Homseni!
Maria

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

ise oled loll, pole minu viga, et sa ei saa aru, et mis toimub....

Mia ütles ...

Kui loll siis loll. Ma suudan elada sellega. Kahju on vaid sellest, et MINA pole ainuke, kes aru ei saa... ega jaksa enam mõistatada.