juuni 16, 2009

Mis kamm nende selgete grupijuhtidega on?

Juba mitmendat aastat mõtlen seda. Nagunii on palju neid vastutustundlikke inimesi, kes ühel või teisel põhjusel nõustuvad sõpradele kaine rool olema - olgu selleks siis jaanipäev, aastavahetus või reede. Aga miks peaks keegi end registreerima raadiokampaania raames? Raadiokampaaniaid iseloomustavad tavaliselt auhinnad, aga selle kampaania juures ei räägita ühestki meenest. Isegi mitte lihtsate diplomite väljajagamisest. Ja ma pole märganud ka, et kuskil registreeritute nimesidki välja toodaks ja sel viisil neid tunnustataks. Seega, miks ma peaksin raiskama oma aega registreerumisele? Ma saaksin aru lihtsalt üleskutsest jääda kaineks, aga registreerumine? No tõsiselt. Kas tõesti see, et end kuskile kirja paned, distsiplineerib nii palju rohkem, et on mõtet sellist asja aastast aastasse korraldada?

Aga laske edasi. Sotsiaalselt vastutustundlik reklaam on hea. Kui vaid keegi seletaks pointi ära.
P.S Kas olete rpoovinud, mis juhtub siidrile veidi kakaod lisades? Me saime üks päev kogemata palju nalja. Soovitan poolest purgipirnikat ja kahte kuhjaga teelusikatäit kakaod. Nii tuleb maitsev ka.

Kommentaare ei ole: