juuni 21, 2009

Mulle tõi kurg isa


Naljakas. Mulle meenutab see isaga tutvumine pigem kohtamas käimist. No tavaliselt ei pea ju hakkama järsku isa nullist tundma õppima. Ja eile oli second ja täna third date ning kuna täna oli nii lahe päev minu jaoks, siis võib arvata, et he's a keeper.

Täna sain tuttavaks osade tema lähedastega ja vihjeid, et veel mõningad on huvitatud minuga kohtumisest. Mul on huvitav. Ja mul oli muidu ka huvitav. Sain elus esimest korda ATV-ga sõita ja peaaegu kohe ise juhtida ka. Näidati, et siin, siin ja siin on pidurid ja näe see on gaas ja läks. Läksimegi. 20km/h tundus algul helikiirusena, aga pärast kerget kohanemist oli juba ka 45 reachable. Aga kui tänase pisikese ringi tehtud sain, olid käed ikka päris väsinud. Rool käitub ju käes hoopis teistmoodi, aga mu püüdsin seal sama loogikat rakendada. Ei rakendunud. Aga ma tahan veel proovida. Ja siis sain ma veel üle tüki aja püssi paugutada. Kõrv on siiani lukus, aga nii lahe oli. Lahe seepärast, et algaja kohta olin väga äss. Tegin kogenenumatelegi ära.


See on naljakas, kuidas mu isa ongi hakanud kõvasti isa mängima. Tahab mulle näidata enda jaoks olulisi asju ja lasta kuulata oma lemmikmuusikat ja rääkida rääkida rääkida. Ta küll selline mees pole, kellelt sõnu välja kangutama peaks. Pigem olen mina vaikne kuulaja ja kes mind teab, teab ka, et ma ei ole väga vaikne tüüp just päris elus. Ja siis vahepeal ta mängib kurja isa - käsib rohkem riidesse panna ja mitte külmetada ja täna tegi rummijutu peale imelikke nägusid, kui telefonis jaanipäeva planeerisin, aga ma ei vihasta, sest omamoodi on see isegi lahe ja uus ju. Aga see muna kavatseb kana (või kukke) ka kasvatama hakata.

Ja täna oli selles mõttes ka äge päev, et nägin üle mitme aasta Kaire ja tema pisikese ära. Tibu tudus mitu tundi mu süles nii mõnusasti. Ja pärast sain ühe peaaegu kolmeaastase sõbranna ja paar head tuttavat ning kaks karvast sõpra, kes lunisid sügamist ja tahtsid mind limpsida. Aga nüüd ma vast olen paar päeva jälle audis ja peale jaani jälle eks! Head jaani kõigile!

Kommentaare ei ole: