juuni 19, 2009

Murekirja kangelanna?

Esimest korda arvan, et mul on põhjust Silmarõõmu peale vihastada, aga samas ei saa ma selles kindel olla ja küsida ka ei julge. Liiga piinlik teema.

Nimelt sattus mulle üks päev juhuslikult kätte paar Eesti Playboy numbrit, mida ajatäiteks sirvisin ja lugesin ka sealset küsimus-vastus rubriiki ja komistasin ühe kirja otsa, kus kirjeldati üht vägagi meie suhet meenutavat aspekti. Midagi, milles mina üldse probleemi ei näe, aga tema on päris mitu korda sellel teemal vihjeid teinud. Ja vastus küll kaitses mind, aga andis ka küsijale veidi nõu. Ja siis nüüd mõni päev tagasi saime Silmarõõmuga kokku, nautusime teineteise seltskonda nagu tavaliselt, kuni järsku avastasin, et ta paistab jälgivat sama nõuannet. Kokkusattumus? Ma ei tea. Eesti on üsna väike ju. Aga kui see oli tema, siis minu meelest oleks ta võinud siiski minuga seda arutada. Ta peaks juba teadma, et ma suudan rääkida väga erinevatest teemadest vabalt ja punastamata. Hetkel lihtsalt ei taha riskida tema alusetult süüdistamisega. Ja võib-olla puhun kogu asja üldse liiga suureks?

Kommentaare ei ole: