juuni 18, 2010

Need silmad!!!

Eile oli natuke naljakas päev. Ma mõtlesin nii palju Talle, sest mind ikka ajab närvi, kuidas Ta eeldab, et saab kõik, mis tahab ega pea ise selleks midagi tegema, midagi vastu andma. Ja siis ma leidsin arvutist ühe nimekirja, mille kunagi tegin Silmarõõmu kohta, aga mis jäigi pooleli ja nüüd oli seda nii naljakas lugeda. Ja ma ikka arvan, et kõik need head asjad, mida ma seal tema kohta kirjutasin, kehtivad ja suudan jälle hinnata, kui haruldased need on. Kui eriline tema on. Aga kogemustest ju õpitaksegi. Ma vähemalt loodan.

Ja täna... kallistasin mitut last viimast korda, sain lilli ja kingitusi ning nüüd vaatan The Vampire Diaries'i ning upun peategelase silamdesse. Ma ei tea, miks ma teisi varem ei kuulanud ega hakanud vaatama sarja. Seal on tohutu ilusate inimeste konsentratsioon. Siiani ei meeldi mulle vaid kaks tegelast välimuselt. Ja nüüd - ma tean küll, et see on absurd - aga ma mõtlen, et kuidas ma nii ilusatelt näitlejatelt fiktsionaalse tegelase üle lüüa saaksin:D

Kommentaare ei ole: