jaanuar 29, 2007

Avalikest WCdest

Kes meist ei vihkaks neid? Enamik, ma usun, aga siiski on mul välja kujunenud oma lemmikud.

Muidugi on hästi palju rõvedaid ja haisvaid WCsid, aga on ka mõned, kus ma hea meelega käin, kui häda käes on. Samas aga... kõik sõltub hädast. Vahel tundub ju puu tagune ka tore koht olevat, te ei arva?:D

Minu definate nr. 1 on Tallinna Keskraamatukogu tualettruum. Jah! Just tualettruum. Mitte peldik vmt. Soovitan soojalt;)

Punkt 1: see ei haise

Punkt 2: seal on ilus ja puhas

Punkt 3: seal on alati! paberit

Punkt 4: seal on kabiinide ustel normaalsed lukud

Punkt 5: seal on normaalsed loputuskasti nupud

Punkt 6: seal on normaalsed kraanikausid

Punkt 7: seal on ka alati paberkäterätikud olemas, mitte need tobedad puhurid

Ainus miinus, mille ma leidsin, on see, et sealsed kabiinid pole maast laeni kinnised ning helikindlad ja siis ka mitte lõhnakindlad. Kui ma kunagi päris oma kodu saan, siis minu WC saab selline olema.

Veel on täiesti talutavad näiteks (üllatavalt) Tartu Bussijaama tualett, CC Plaza ja Viru Keskuse teise korruse tualetid (esimese korruse oma leiab juba kaugelt lõhna järgi üles. See on unisex), Incu juures, (aga seda ei saa vist päris ühiskondlikuks nimetada:D Lihtsalt mina käin seal tihti).

Kui meelde tuleb, lisan veel ja teie soovitused/tähelepanekud on ka väga oodatud. Kunagi ei tea ju, millal vaja läheb;)

Ahjaa... kõige rõvedam, mida ma tean on kas Rakvere turutare? või Tartu Kaubahalli oma - ma pole enam kindel, kumb see oli. Igatahes ühes neist käib asi nii, et kui mündi masinasse paned, võid vabalt sattuda tunnistajaks mõne mehe toimingutele, sest seal on ostetav etendus ja seega privaatsus puudub. Fuih! Ja see veel haiseb ka rõvedalt:S

Kommentaare ei ole: