veebruar 12, 2007

Hõissaa ja trallallaa - kool algas

Ja nagu alati väikeste sekeldustega.

Esimesed kaks loengut olid erialased - ülevaad suhtekorraldusest. Eile õhtul avastasin, et selle ainega on siuke tore nali, et see saab juba märtsis läbi. Siis ma saan hakata esmaspäeviti alles Tartusse tulema.

Nalja sai täna aga hoopis teise asjaga. nimelt me pidime sealt suhtekorralduse loengust edasi tormama Tiigi tänavale suhtlemispsühholoogiasse ja kiiruga käisime kursaõega veel enne raamatupoest vihikuid ostmas, et kuhugi kirjutada oleks ja siis veel söömas ka - muide, ma suutsin täna kolm korda väljas söömas käia - ja seetõttu jäime viis minutit uude loengusse hiljaks ja avastasime, et uks oli lukku keeratud:D

väga naljakas oli. Meenutas seitsmendat klassi, kui meid enne sisse ei lastud, kui jäätise ukse taga ära sõime. Imelik et ülikoolis ka selliseid karistamismeetodeid kasutatakse.

Pärast tuli välja aga, et selle maja ustel on komme ise lukku minna ja me, argpüksid, oleksime ikka võinud uksele koputada enne, kui lihtsalt minema jalutasime, kõhud kõveras. Eks järgmine nädal proovime uuesti...

Täna tutvusin kahe uue Tartu söögikohaga. Esimene oli Töö Juures, mille nimi mulle meeldis. Tartu kohvikutel on üldse andekad nimed võrreldes Tallinna konservatiivsetega. Mõelge kui hea alibi teil on, kui ülemus helistab, et küsida, kus te olete ja siis saate rahuliku südametunnistusega vastata, et Töö Juures.

Teine koht, millest kuulnud olin küll, aga külastanud polnud, oli Pool Kuus ja mõlemas kohas üritati meid lõhki sööta. esimene kord jäi peale söömist ka veel nii palju järgi, et praad paistis terviklik olevat. Poole Kuues aga käisime Katsi ja Tõnise ja Pamela ja Madisega. Neid kahte keskmist polnud ma varem näinud ja kujutasin ette hoopis teistsugustena.

Mina panin Pamela peas võrduma ühe teise tuntud Pamelaga, aga tegelikkuses on ta väga lihtne ja tore inimene ja välimuse poolest ka hoopis erinev.

Kolmas söögikoht, kus täna einestasin, oli Ülikooli Kohvik, mis varustas mind loengupausi ajal imemaitsva kohupiimasaiakese ja kakaoga. Ma olen paha ja ma tean seda ja nagu näete - tudengite elu polegi ainult üks vee ja leiva söömine. Vähemalt mitte sellel päeval, kui raha tuleb.

Kommentaare ei ole: