detsember 14, 2007

Kiri Jõuluvanale

Kallis Jõuluvana!
Mul ei ole tegelikult midagi vaja. Või vähemalt mitte midagi materiaalset. Kui sa siiski arvad, et olen sel aastal hea laps olnud, siis panen sulle siia vihjena kirja mõned asjad, mida mu hing ihkaks.

*ilusad punased rippuvad kõrvarõngad
*AAA akud ja laadija
*Alias
*Alkomeeter
*ajakirja Eesti Naine tellimus
*Noorkuu albumid
*Hannah'i uus plaat
*Dagö plaadid
*Londoni reis
*raha minu Hispaania reisi fondi
*Salvadore Dali Ruby Lips sinine tualettvesi
*Ühekordsed ripsmepikendused - tavalised
*Sally Hansen'i küünetugevdaja
*Riided... või tegelikult läheme koos ostma!
*Pehmed kolmnurksed sallid
*Bluetoothi arvutipool
*Värviline laserprinter, MIS MUL ÜLE MÕISTUSE EI KÄIKS
*Palju heategevuslikke kellukesi
*Ilus kunstkuusk
*Head raamatud
*Kerged hantlid (ca 1kg)
*Üleüldse ehted

Ahjaa... kui kõik selle saan, siis aitäh Sulle!:D
Tegelikult, eks sa ise vali.

Kommentaare ei ole: