mai 17, 2009

Norra päh!

Ma võiksin tegelikult rääkida oma eilse öö unenägude absoluutsetest jaburuse tippudest nagu see, kuidas tuttava hobune pätsas ära mu poolenisti näitud nätsu ja ma siis ettevaatlikult seda oma nimetissõme küünega tema suulaest äa kaapisin või see, kuidas ühel tuttaval oli hädasti vaja üht veinipokaali ja parim variant oli lasta R-il see Soomest mulle laevale transportida ja siis selgus, et pokaali oli vaja, et see tuttav saaks halvaad süüa. Võta siis näpust. Tegelikult aga ma ei viitsi kõiki oma pea veidusi siin lahti kirjutada ja parem räägin, mida mina selle aasta Eurovisionist arvasin, sest minu arvamus ju loeb;)

Üldiselt olid finaali jõudnud täitsa kuulatavad lood. Isegi mõned Jugoslaavia jms lood, aga muidugi suutsid erilise jama kokku keeta Türgi, Kreeka, Moldova, Rumeenia, Portugal ja mõned veel. Ja Norra mulle ka ei meeldi, aga loogiline, et oma hääle annavad Norrale läänelikud riigid ja slaavi taustaga poisile kõik Poolast kaardil allapoole jääjad. Selle laulu suhtes ei tundnud ma mingitki tõmmet, kuid usun, et võit läks õigesse kohta, sest kes veel peale Norra suudaks sellistes majandustingimustes Eurokat korraldama asuda. Minu lemmik oli Island ja nende jaoks oli teine koht oluliselt parem kui võit. Veel meeldisid muidugi boyband'i Taani, muusikali UK ja üheksakümnendate alguse pop-räp misiganes Soome. Lahe nostalgia oli. Aga mu peas tekkis ka üks dilemma. Loogiline, et lääneeurooplase kõrvale on võõrad balkanimaade ja teiste lõunamaade rütmid, aga samas kui meeled avatud hoida, ei ole neis ju üldse midagi hullu. Aga... AGA kuidas teha vahet heal ja kehval balkanilool? Vot seda ma küll ei oska. Ehk õpin varsti vähemalt eristama ja kritiseerima India lugusid. Ja Eesti lugu on tõsiselt super. Päh UK ja Norra, et nad meid ei hinnanud, aga täiesti ülaltavad maad jällegi hindasid. Slovakkia ja Horvaatia näiteks. Mina oma kohalikus vähe reisinud rumaluses ei tea isegi nende täpset asukohta. Seega väga üllatav, et nad naabrite asemel meid kõrgelt hindasid või on neil lihtsalt vähe naabreid ja jäi punkte üle?

Kommentaare ei ole: