märts 28, 2019

Naljakad tissid

Täna ärkasin vara. Ei, mitte pool üksteist. See oleks tõeline õnn. Hoopis kell viis, sest Triibu tahtis järjekordselt süüa. Ei midagi erilist, aga viimasel ajal on ka minu tissid otsustanud lekkima hakata. Juba kella ühe paiku, kui Triibu ka süüa tahtis, tilkus üks nagu mingi roostes nõu, aga siis oli ta hea laps ja nõustus mind aitama mõlemast tissist söömisega. Kella viie ajal aga sõi ta nii moe pärast ühest ja jättis mu koos minu tilkuva murega üksi. Kuna külje all oli juba paras loik, millel ma kasvada lasta ei tahtnud, ei jäänudki muud üle kui tõusta üles ja minna pumpama. Seekord tuligi piima terve pooltunni jooksul, mil automaatne pump töötab ja oleks kauemakski jätkunud. Samas esimestel minutitel tuli vaevalt paar tilka. Mind ajas see korraga närvi ja naerma, sest just oli sama tiss ilma igasuguse pingutuseta ju tilkunud.

Igatahes, räägin välja, et kui ma alguses pääsesin igasugustest tissijamadest, siis enam mitte. Kui mehed paistavad arvavat, et tissid on lihtsalt mingid mõnusad pehmed asjad, mida vaadata, pigistada ja padjana kasutada, siis tegelikult on nad üsna targad moodustised, mis peaksid pidevalt toodangut korrigeerima vastavalt nõudlusele. Kui aga klient ootamatult 4-6 tunni asemel hakkab kolm ja siis vaid kaks tundi sööma, siis olenemata efektiivsuse tõusule, võib oodata veidi tõrkeid tarnimisel. Asjale ei aidanud kaasa üleeilne päev, kui juba tekkima hakkanud söömisrutiin kõrvale heideti ning ca tunnis korra tissi otsas istuti. Ja kui ta öösel ka vaid lühikesi sööminguid tegi, siis oligi korras. Mõned päevad tagasi kogesin esmakordselt ka seda, kui loik kodust väljas olles läbi riiete imbus ning muidugi polnud mul mingeid kaitsmeid ega vahetusriideid kaasas. Pole ju kunagi vaja olnud. Murphyga me oleme ka vanad tuttavad, kuigi mitte ilmtingimata sõbrad. Õnneks ei olnud ma just väga avalikus kohas ja see kuivas kiiresti ära.

Nüüd aga ootan huviga, kas jõuame ka piimapurskamiseni või jõuavad Triibu ja tissid enne kõiki rahuldava kokkuleppeni.

Kommentaare ei ole: