märts 11, 2019

Oksekull

Meil on Triibuga üks mäng. Tema ajab piima välja igal võimalusel ja igasugustes kogustes. Mina püüan päästa, mis päästa annab. Võidab see, kellel on parem reageerimiskiirus. Mina saan punkti, kui jõuan lapiga tema suuni enne, kui okse igal pool mujal maandub. Ma saan punkti ka siis, kui okse mind tabab. Tema saab aga punkti, kui okse maandub tema riietel või näiteks diivanil. Topeltpunktid, kui see tuleb kohupiimakonsistentsis ja jääb diivani tekstuuri vahele kinni.

Miks ta ei saa punkte minu riiete tabamise eest? Aga seetõttu, et mina ei vihka riietevahetamist. Tema aga vihkab kirglikult. Tema punktid on ka ühtlasi minu miinuspunktid, sest mina olen ju see, kes peab üldiselt tema oksesed riided ära vahetama.

Ja nii me siis mängime päevad läbi. Mis mänge teie oma lastega mängite?

Kommentaare ei ole: