oktoober 25, 2008

Jaburate tegevuste top 1

Arvake ära, mida ma eile tegin?
Ma kitkusin kala. Jah, kala! Seal keskel ei pea olema n-täht, kuigi ka mina olin varem kuulnud vaid kanade kitkumise võimalusest. Eile aga tuli kulmupinsettid kätte võtta ja kala ära kitkuda. Pinsettid pihku ja pisikeste luude kallale. Päris huvitav oli ja kusjuures ka efektiivne. Sõrmedega mina küll sealt toore liha vahelt luid kätte ei saa. Aga nagu te oletada võite, ma tegin süüa. Ja täna ka. Mu emmel on ikkagi juubel ja siis aitan kokata, kui ma just parasjagu maile ei loe vms:D Ma sain isegi sibula hakkimisega hakkama.

Mida veel olulist? Auto on jälle ühes tükis ja väga ilus. Ning vist mõtlesin uue seminaritöö teema välja, aga vastukaja veel ei ole, mis on imelik. See õppejõud vastab tavaliselt oleemata ajastusest minutitega. Nüüd on juba kaks päeva möödas. Peaks vist kontrollima, kas kiri läks läbi. Ja täna on Katsu sünnipäevapidu. Ootan huvi ja hirmuga. Hirm on ainult enda väljanägemise suhtes. Muus osas on huvi. Ja hea on see, et nüüd on üsna kindel, et hakkan tegema kaasa ühes noorteäris ja nad teevad praegu nii mega asja, aga sellest ma ei räägi. Lihtsalt leppige sellega või avastage ise.

Kommentaare ei ole: