oktoober 02, 2008

Nägin täna päris litsi

Uskuge või mitte, aga see oli mul Tallinnas elades esimene kord.
Olin KMiga Balti jaamas, jalutasime trammipeatuse poole, kui vastu tuli üks väga kahtlane paar.
Mees oli selline suurt kasvu suvalises tressis viiekümnendale eluaastale lähenev loru. Naine tema kaisus nägi välja nagu tavaline klubibeib, ainult et sajaaastane. Või vähemalt lähemal sellele suurele juublile kui enamik klubibeibesid.

Blond nagu ma olen, ei ühendanud ma kohe ära. Mõtlesingi, et lihtsalt üks maamees ja tema naisuke, kes ei taha suureks kasvada. Siis aga hakkasin mõtlema, et asi on ikka liiga veider, et tõsi olla. Selline naine ei laseks ka oma mehel nagu mühkam riides käia.

Ja järsku lõi mõtte klaariks. No kes see muu ikka olla sai kui Tädi Tasuline!? Üllatav oli vaid see, et ta oli veel võrdlemisi stiilne. Ei mingeid litreid, tulipunast suud ega lakknahast platvormsaapaid! Aga sellegipoolest.

Minu arvamuse tõelevastavuse poolt räägib ka see, et paarike jalutas kohe sisse ühest Balta odava hotelli uksest. Seal asub ka mingi "restoran", aga väga kahtlen, et nad sööma läksid. Või mida teie arvate?

3 kommentaari:

Maria ütles ...

Ma olen viru all olevas ööklubis kokku puutunud kunagi väga väga tigedate vanemate tädidega, kes sõnaotses mõttes ründasid mind ja mu sõbrannat, sest neile tähelepanu pööranud sommid meile joogid välja tegid.
Ka Pärnu ühes ööklubis olen kohanud vastu hommikut teatud naisterahvaid.
Mõlemal korral hakkasid nad lihtsalt silma. Sinu kirjeldus sobis täitsa hästi.

Lassie ütles ...

Aga peeglisse oled vaadanud? Kas enese müümine panga või mõne ärimehe kasumi heaks on parem?
Austa litse, nemad vähemalt teevad oma tööd auga ja ei häbene.

Mia ütles ...

Hmm... kuidas seda nüüd ilusti öelda? Sina ära tule minu õuele sappi oksendama! Lugesin teksti üle ja kui siin kellelegi liiga tegin, siis sellele mehele. Aga ma ei mõista, miks sa end sellest nii puudutatuna tunned. Kas sul endal, su õel, emal või mõnel lähedasel on isiklik kogemus sel viisil raha teenimisega? Sel juhul on mul väga kahju, et sinuga nii juhtus.

Aga see siin ei ole uudisteagentuur. Siinsed lood ei pea olema objektiivsed ja tasakaalustatud. Need on MINU mõtted minuga toimunust. Ja ma ei ütle, et sel viisil raha teenimine on paha. Samas ei arva ma ka, et muu töö tegemine halb oleks, sest suurem enamus inimkonnast teeb tööd ja müüb enda teenuseid tööandjale. Nii see elu lihtsalt käib. Ja kolmandaks, ma küll ei usu, et prostituudid oma töö üle väga uhked oleksid. Kujutad sa mõnda ette oma tööst näiteks vanaemale rääkimas? See selleks. Igaühe enda valik, mida ta oma eluga teeb.

Mis mind aga vihastas, oli see, et mina ei tunne sind, sina ei tunne mind, ent ometi tuled mind solvama.

See ei tulnud nüüd ikkagi nii ilus, kui ma oleksin tahtnud, aga see, mis sina tegid, ei olnud ka ilus.

P.S. Ma olen üsna rahul selle pildiga, mis peeglist paistab.

Yours truly,