oktoober 21, 2008

Kuidas saada lahti Google'i cache-st?

See on abipalve kõigile andekatele. Mure tõstab pead mu hinges. Kas keegi teab, on see üldse võimalik? Oleks vaja tagasi võtta üks ammune rumalus ja enda meelest tegingi seda, aga siis tuli välja, et Google säilitab ikkagi vanad vead. Minu mõistus ei käi sellest enam üle. Ma lugesin mingit Google'i help'i, aga ma ei taha nii lõplikku otsust ka teha, et otsingumootor enam üldse vanu asju ei säilitaks. Vaja on vahetada välja vaid üks lehekülg paljudest.

- Paanika-Jaanika -

1 kommentaar:

ivar ütles ...

ma nüüd täpselt ei tea, aga mulle tundub, et 1. sa võid lihtsalt oodata - mingi aja peale peaks see cache vist ikka ära kustuma sealt või 2. sa võid kõik ära kustutada (kui selline võimalus on, ma saan su jutust aru, et on) ja oodata kuni google ülejäänud sisu uuesti arvele võtab (mis peaks käima automaagiliselt)

sry, et midagi konkreetset ei oska öelda, ei ole teemasse süvenenud. jagasin lihtsalt, mis pöhe tuli, äkki aitab.