detsember 30, 2010

29. detsember

Aidake otsustada!
Olen teile natuke r22kinud oma Mumbaist leitud uutest tuttavatest. Nad m6lemad tahavad, et sinna tagasi l2heksin ja soovitatavalt pikemaks ajaks. Samas ei ole ma kunagi varem n2inud, et Harsh millelegi nii vastu oleks, kuigi ta ei hoiaks mind kunagi j6uga tagasi. Nimelt ei usalda ta seda vanemat tyypi, kes kangesti mu s6ber olla tahab, mitte karva v6rdki. Just kysisin Muditilt ka, et mida tema sellest tuttavast arvab, sest nad kohtusid ka korraks, aga tal pole erilist arvamust veel. Kui, siis pigem positiivne. Ja positiivsusest lokkavad ka k6ikide teiste diivanisurfajate iseloomustused talle. Ning ma ei tea, mida teha.
Ei tahaks kellelegi midagi v6lgu olla ega kellestki s6ltuda. Samas tunduvad nad m6lemad v2ga toredad. T2na r22kisin pikalt ka selle teise tyybiga. Temaga on k6ik v2ga lihtne. Ja ta vist t6esti tahaks, et tema heaks edaspidi t88le hakkaksin. Muudkui keelitas mind ikka tulema ja mitmeks p2evaks j22ma, et mind veel mingitele intervjuudele vedada ja selleks ajaks peaks ta juba ise ka t88l paigas olema.
Seega mis teie arvate? Kas peaksin minema? V6tma taas julguse kokku ja v2lja uurima, mis elul on pakkuda? T6en2oliselt oleks ju tore. Tean juba ette, et nad ei j2taks mind yksi ega h2tta. 88bimiskohaga on kyll veel veidi kahtlane, kuigi see tulevane ylemus r22kis mingist sugulaste majast midagi. Hotelle aga hetkel endale h2sti lubada ei saa ja yksi hotellis 88bida oleks vist ysna k6he ka.
T2na oli muidu ka naljakas p2ev. Harsh k2itub veidi kummaliselt ja tipphetk oli see, kui ta sai armukadedaks kuuldes, et r22gin vana ylemusega seksist. Mitte temaga seksimisest, vaid yldisemas joones. Harsh ytles, et nyyd hakkab tema ka teiste tydrukutega seksist r22kima. Andsin lahkelt loa. Ta t2psustas, et tema jaoks on kummaline olla yhega suhtes ja r22kida sellest teisega. Minu jaoks on see teema nagu iga teinegi, kuigi p2ris igayhele endast nii palju ei avaks. Ja enda l2hedaste kohta kindlasti ei avalikustaks midagi. M6ni asi v6iks ju ikka eraasjaks ka j22da. Ka mul on piirid. Samas ta ju pole armukade, kui Muditiga lollitame v6i Saurabhi juures 88bin. Ja nyyd mingi seksist r22kimise peale… see on kummaline. Ma yritasin lihtsalt veel yhe ysna syytu noormehe maailma avardada.
Eilne oli ka naljakas. Olin j2lle 6htul koos Saurabhiga ja t2nagi on selline plaan, sest kesk88l ootab ees Achu yllatuspidu. Eile aga j6udsime naljatades korduvalt 8elda yksteisele, kui heaks s6braks teineteist peame ja kuidas yksteist vahel vihkame. Ta t6i mulle altk2emaksuks ka teise shokolaadi ning 6htu l6puks tunnistas probleemitult erinevalt Harshist, et hakkab minu j2rele v2ga igatsema. See oli nii armas. See aga, et ta otsustas pyhendada mind oma fantaasiasse erinevatest unistuste armukestest ja pakkuda mulle parimalt s6bralt yle l88dud pruudi rolli – mitte nii armas. Kuigi ei usu, et ta seda t6siselt lootnud olekski.
Ja ma ei tea, mida aastavahetusega teha. Eile 88sel tabas mind korralik meltdown, kui tunded k2isid j2lle yle pea kokku ja aina rohkem paanikasse minev Harsh mu pisaraid 2ra suudles, sest Tusha tahab katusepidu ja mulle meeldib ka see idee. Poisid tahavad Achu synnip2evapidu nende pool, kuigi Saurabh ytles, et seekord tahaks midagi teistsugust. Naabrid annavad loa katusepeo jaoks vaid siis, kui on synnis arv tydrukuid ka ja me ju ei tunne eriti tydrukuid, kuigi nyyd sain jah-s6na Nayaralt ja teistelt ehk siis oleks veel m6ni tydruk isegi k2ep2rast, aga ma ei tea enam, kas ongi enam pidu, kuhu neid kutsuda. Lisaks ytles Saurabh, et Harsh on katusem6tte vastu ja Harsh ytles, et tal yksk6ik, aga synnip2evalaps ja tema neiu raudselt ei naudiks seda. Ja nyyd ma olengi 6nnetu, sest ei suuda v2lja m6elda, kuidas k6iki 6nnelikuks teha. Lisaks veel tobedad takistused nagu kuidas kuivas osariigis aasta suurimat joomapidu kiiresti korraldada ning mitte halvakvaliteedilise puskari otsa sattuda. Lisaks on mind kutsutud Mumbaisse peole – valikvariantidega, Damanisse rannapeole, mingile m2ele, Goasse jne. Paljud on lihtsalt kysinud, mis plaanin. Ja ma ei oska end nii h2sti jagada k6igi you must come v2itjate vahel. Ja ma ei saa aru, miks k6ik nii keeruline olema peab? Kuigi see on stressirohke aeg ka Eestis. Sotsiaalne surve teha midagi ybercooli on ju nii suur. Eelmine aasta oli m6nus vaheldus. Koduselt. Tulid, kes tulid. Kes ei tulnud… meie pidu ka 2ra ei rikkunud oma tulemata j2tmisega. Aga see aasta on j2lle… keeruline. Tahaks j2lle pea k6rvade vahele peita ning kuskil nurgas varjus olla k6igi t2helepanu eest, aga mul on ysna v2iksed k6rvad.

P.S. Olen nyyd t2nu Piyushile kuigi m88ndustega ja yldse mitte t2nu aiesecile India resident kuni visa l6ppemiseni. Kui siis enne 2ra ei tule v6i ei pikenda, l2hen viieks aastaks vangi. Naljakas m6elda. Et ka mul on oht vangi minna. Aga eks elu karistab ise k6iki, kuigi vahel tundub, et eba6iglaselt. Arvan siiski, et ju me lihtsalt ei m6ista k6ike.

Kommentaare ei ole: