märts 15, 2007

The invisible girl

Täna tekkis tunne, et ma olen nähtamatu. Üks lastegrupp läks minust mööda ja eelviimane poiss vist tahtis minust konkreetselt läbi joosta. Tõsine kokkupõrge oli. No kuulge! Ega ma nii klaasissepa tütar ka pole. Laste õpetaja tuli viimasena ja ei saanud veel terve kvartali jagu naeru pidama, ma kuulsin.

Pärast jooksis oma kasuisa samuti otsa, aga veidi pehmemalt.

Tänased mainthingid:
*Matu pakkus hobusenäolisele vedrukiigule liiva süüa, aga asi on põhimõttes. Esimest korda nägin sellist asja. Tõeline härrasmees väljaspool kodu.
*Me rammisime Ülemiste ees mingi rahvavaenlase taksot:D Aga mis ta siis tuleb meie seljataha 30cm kaugusele parkima, kui nägi just, et me poest välja tulime ja ära sõitma valmistusime. See debiilik hakkas veel vene keeles sõimama ka, aga millises muus keeles ta siis sõimama olekski saanud hakata? No muidugi. Hea, et ma aru ei saanud ja õnneks tõmbas ta pärast saba jalgevahele ja sõitis kiiresti minema. Kartma hakkas, jänes rsk.

Kommentaare ei ole: