märts 12, 2007

Mu kõige andunumatele lugejatele

Vahepeal lihtsalt selline märkus.
Ma pole kunagi reklaaminud seda blogi oma MSNi nimes ega ka kusagil mujal sõprade seas, sest see pidi olema eelkõige minule endale. Mul pole küll selle vastu midagi, kui keegi seda lugeda tahab ja mulle isegi meeldib, kui keegi siin arvamust avaldab, aga see ei pidanud mingi tähelepanu püüdmise koht olema.

Nüüd aga sain teada, et minu isiklikud sõbrad on siin mingit grupilugemist harrastanud. Huvitav, oleks teada, kas neil oli väga lõbus ja kaugele nad lugemisega jõudsid. Natuke veider oli ka ja piinlik sellest kuuldes, aga mida ikka põdeda eks - need on minu mõtted ja kui kellelegi miski ei sobi, siis vast kõik teavad, kust netiakent sulgeda saab.

Ja kui siiski jääb mu blogi külge kellelegi, siis jätke endast märk maha eks.

1 kommentaar:

Maria ütles ...

Muide ma olen paari viimase päeva jooksul kuulnud väga imelikelt inimestelt, et nad on mu blogi andunud lugejad.
Väga kummaline on kuulda, et nad räägivad muga asjadest mida ma neile rääkinud pole, vaid nad on seda blogist lugenud. Umbes iga kolmas lause on, et jah ma tean sul on blogis kirjas see.. ICIC. Natuke härib. Kuigi tegelt nii see ju mõeldud oligi, et mu sõbrad minu tegemistest sedasi rohkem teada saaksid.
Aga millegipärast MiNA neist EI tea midagi :S
SÕBRAD HAKAKE KA PALUN BLOGIMA!!!!
muide sinust Maria ja Epust ja Martast ja Potsatajast tean ma palju rohkem kui paljudest headest sõbrannadest.