märts 05, 2007

Telestaar

Laupäeval oli siis see Riffiga Võta või jäta salvestus ja see oli väga lahe. Esiteks sai palju nalja Sepo ja Arlet Palmistega, kes lolli mängisid ja modelle kiusasid ja mind ka natuke. Näiteks pandi meile publiku ees mikreid külge ja mul oli teksade peal lühike liibuv kleit.

See helitehnik käskis juhtme kleidi alt läbi panna ja seda ma siis pidingi kleiti üles koorides kõigi ees tegema ning onu toimetas mu tagapool edasi - kinnitas ülejäänud aparatuuri pükste külge vms. Kogu publik naeris laginal, sest Arlet kommenteeris kõrvalt, kuidas ta tahaks ise hetkel helitehniku asemel olla ja et mul on veel liig väike dekoltee ja seda võiks alla poole sikutada. Ja see oli ka naljakas, kuidas see sama helitehnik pidi poisse katsuma ja neile mikreid külge toppima. Kõrvalt muudkui kommenteeriti, et kas ihu on juba imelik.

Teine koht, kus nalja sai, oli meiki tehes. Minu heameeleks tehti meile täis telemeik. Pidi küll kerge meik olema, aga aega läks ikka oma pool tundi selle tegemiseks. Mind ajas nii naerma, sest uskuge või mitte - mulle pole varem keegi professionaal meiki teinud ja ega sõbrannasidki väga ligi ei lase. Pigem teen mina neile.

Mul oli kõige lõbusam, sest sel ajal, kui üks tädi mind ilusaks tegi - ja ma olin õhtuni väga ilus - meikis see Make-Up-Store'i gei meigikunstnik mu sõpru. Väga lõbus oli näha ainsa tüdrukuna seltskonnas pealt, kuidas poisse ilusaks tehakse ja muidugi ma norisin neid vähe. Tõeliste kaitseliitlastena oli neil ikka korralik identiteedikriis seal meikari toolis. Aga nad nägid ka pärast naljakad välja - nagu Viru litsidel, oli neilgi krohvikiht 2cm paks ja habemes laiali. Peale salvestuse lõppu tormasid kõik kohe vetsu pesema. Minu meik aga oli lähedalt vaadates ka ilus ja sädelev, nii et vaadake lähinädalatel saadet. Riffil läks küll kehvasti, aga lõbus oli küll.

5 kommentaari:

Maria ütles ...

Kunagi ca 5 aastat tagasi kuskil lõuna-eesti metsade vahel. Kergelt purjus mina mingil suveürtusel. Vaja sõpru aidata ja mingis suveetenduses ee.. mm.. litsimajapidajat mängida.
lõunasöök suruti pihku, supp ja praad, keegi juhendab kõrvalt mida ma tegema pean hakkama... ja siis astub minu juurde keegi mees. Räägib imelikku juttu mikri külge panemisest ja torkab oma käed mulle pluusi alla.. ise rääkides kuidas talle seda teha meeldib.
Siis hakkab ta otsima kohta kuhu mikker kinnitada. Mul oli seljas vaid miniseelik ja nabapluus ja pesu...
Vaatan õnneu näoga oma sööki ja mõtlen kas mul on kõht ikka nii tühi, et ma ei võiks seda helimehele kaela valada...
Helimees, aga lobiseb kuidas talle meeldivad noored tüdrukud...
Ma olin eluvihane!!!
Pärast sai tollest helimehest mulle mitmeks aastaks üks parimaid sõpru.
Ahjaa.. ja minust sai kohe mitmeks etenduseks litsimajapidaja metsikus läänes...

Mia ütles ...

Mis põhjusega see helimees siis sulle särgi alla puges?:D

Minule oli see ka tglt üllatus, et meile ka pannakse. Mõtlesin, et neil on mingid ülivõimsad asjad lae all, sest rahva hööl kostab ju alati ja kellelgi ei paistnud ka midagi, aga noh ma poolpime kah:D

Tglt nad oleks võinud seda lihtsalt kuskil privaatsemat teha. Mul oli lihtsalt ülihea meel, et ma ei pannud seda pluusi, mida algul tahtsin - v-kaelusega, kus peab alati ilus pesu all olema, sest näha jääb raudselt.

Maria ütles ...

no ikka selleks et mikrit külge panna. tänapäeval ei toimu ükski vabaõhuetendus ilma body mikriteta.

Maria ütles ...

millal sind siis näha saab teles?

Mia ütles ...

Kui oskaks, siis vastaks. Nad ei öelnud, aga arvatavasti selle kuu jooksul, kui me just neile üldse mitte ei meeldinud.