september 21, 2010

20. september

Murdes stereotüüpe
Eile siis läks lahti meie kooliaasta ja pidasime orienteerumispäeva – paha tõlge, ma tean, aga hetkel ei suuda paremini.
Kõik oli jälle väga India-pärane. Alustasime pool tundi hiljem ja ikka veel võis näha ehitusmehi ruumides rabistamas ja koristusvahendeid laiali iga nurga peal. Plaanist ei pidanud ka keegi kinni ja oligi vaid üks puhas improvisatsioon, aga seekord ei olnud see mulle enam üllatus. See selleks…
Õhtu oli toredam. Harsh on viimaks tagasi. Yay. Firma auto viis mu tema juurde või koju, nagu tema ütleb. Tundub, et meile mõlemale on see harjumuspäraseks mõtteviisiks kujunenud. Igatahes, mul oli plaan võtta rikša nagu tavaliselt, kui ta mulle ise järele ei tule, aga siis nägin lahkuvat ülemust ja küsisin, kas ta ei saaks mind ära visata. Aga kuna üks kolleeg elab veel lähemal, siis üritas ta organiseerida hoopis teda mind ära viima. Kui aga selgus, et too tüüp ei lähe otse koju, siis määrati meie autojuhile uus kohustus. Kena neist. Ma ei olnud sugugi riides nii, et mõni riideid määriv rikša aktsepteeritav oleks. Seega konditsioneeritud auto oli vägagi oodatud üllatus.
Harsh ostis uue kitarri ja leidsin ta kodust koos sõbraga harjutamas. Kuna ma nägin üsna vapustav välja, siis oli üsna lõbus ta reaktsioone jälgida. Peaaegu sama lõbus, kui mõni tund varem laua kohale kummardudes tööd tehes hiljem kuulda, et minu vastas töötav noor poiss ei suuda enam millelegi peale mu dekoltee keskenduda. No oli jah avatum kleit, aga õlad olid kaetud, seega ametlikult kõik ok. Naljakas. Ma ei saanud algul aru, miks naiskolleegid mul nii tungivalt istuda soovitasid:D
Enivei, õhtu jooksul jõudis Harsh mind välja vihastada ja ka pisarateni naerma ajada. Mõlemat korduvalt. Vahel norib ta mind nii palju, et ma ei tea enam, mis on naljana mõeldud ja mis mitte. Ja minu jaoks on ikka veel üllatav, kuidas ta ei ole üldse armukade. Mudit räkis talle vist kõik ära ja mina rääkisin oma versiooni ka ja tema ainult naeris ja küsis, miks ma siis ei maganud temaga. Et tema küll sellises olukorras oleks maganud kellegagi. Ei taha hästi uskuda…
Õhtust sööma läksime päris hilja ja viimaks ometi õnnestus mul Mainland China ära näha ja pulkadega söömist meelde tuletada. Oli tore. Toit oli väga maitsev, kuigi siiski liiga õline minu maitse jaoks. Üritasin õpetada ka poisse pulkadega sööma. Harsh sai kohe pihta, aga keeldus praktiseerimast. Tema sõber ei saanudki pihta, aga keeldus alla andmast:D Lõpptulemusena olin mina väidetavalt terves restoranis ainuke, kes pulkadega sõi. Algul kogemata Harshi toitu ja siis enda oma.
Aga üldplaanis otsustasin söömise taas maha jätta. Ei ole end ealeski nii paksuna tundnud ja praegu olen paari nädalaga kõik algul maha võetud kilod kogemata taastanud. Kohutav.

Kommentaare ei ole: