aprill 17, 2007

Hiire matused

Mu läpaka juhtmeta hiir suri täna ära. Jube ebamugav on. Tegelt ma usun, et uute patakatega ärkaks ta jälle ellu, aga kellel siis ikka tuleb poes meelde, et patakaid vaja on? Ikka koju jõudes alles meenub ju. Steni soovil on hiire peied arvatavasti neljapäeva õhtul Tallinna kodus. Praegu on dilemma, et kas matta maha või tuhastada?

Tegelt ma ikka nii blond ka pole. Vähemalt reedeni mitte. Ma üritan siis before ja after pilte ka üles panna. Aga lihtsalt huumorisoon on twisted...

Täna olin muidu ka imetlusväärselt tubli. Politoloogia eksami tegin ära. Ise arvan, et veel suhteliselt hästi ka, aga never ever know. Vähemalt ei vaevunud ma end paari päevaga politoloogiks õppima, angu paljud teised tegid.

Ja siis ma käisin shoppamas eesmärgiga lillepott osta ja... NÜÜD TULEB SEE SPECIAL KOHT... ostsingi ainult lillepoti ja siis istutasin elus esimest korda lille. Natuke räätsakas näeb välja, aga esimene vasikas peabki aia taha minema. Linnuke kirjas, aga pott on ilus roooooooooooooosa.
Ja siis seda ka, et ma lähen jälle õllekale tööle. Tulge külla! Ja reedel lähen lasteaeda praktikale. Juba ootan...

Kommentaare ei ole: