aprill 10, 2007

Täna mõtlen lasteraamatutest

Nii imelik, kui see ka ei ole, aga mõtlen jah.

Juba laupäevast peale ei tule mulle meelde ploomiraamatu pärisnimi. Johani näitas oma töid ja avaldas mulle sügavat muljet. Nähes neid, ei saanud ma enam üldse aru, miks Annika nt tahab disaini õppima minna. Ausalt öeldes, ei oska ta üldse joonistada. Vähemalt mitte Johaniga võrreldes. Viimase üks joonistus meenutas ploomiraamatu kunstniku omi ja see on üsna omapärane stiil. Kas keegi mäletab seda raamatut? Kahuks ma ei oska kirjeldada ka täpsemalt, aga mul oli see kunagi. Midagi seal ma kartsin päris korralikult.

Ja siis täna avastasin, et Nanny logo peal on Mary Poppinsi motiiv ja seda raamatut tahaks ka uuesti lugeda. Vot ei mäleta enam. :(

Ja siis Karikate Emand kirjutas Karlssonist. Temast/sellest mäletan veel kõige vähem. Nagu ma polekski kunagi laps olnud. On vist vaja jälle lasteraamatuid lugema hakata.

Kommentaare ei ole: