august 10, 2010

9. august

Tänane päev oli ka oma plusside ja miinustega. Imelik on mõelda, et Eesti kolleegid alustasid täna uut hooaega. Vähemalt vedas neil puhkuse ajal ilmadega. Loodan, et neil on kõik hästi. Uskumatu, kui palju minu elu vahepeal muutunud on. Uskumatu ka minu enda jaoks.

Hommikul sain jälle veidra elamuse. Tee ääres sõi koer lehma korjust. Suurem osa lehmast oli juba kadunud ja roidedki paljad. Ei tea, kas loomad sõid ta tühjaks või tuli see korjus kusagilt lihuniku juurest. Eestis sellist asja juba ei näeks.

Tööpäev oli täitsa mõnus. Oli tööd, oli vabadust, oli huvitav. Ainus pettumust valmistav asi oli see, et Mudit kutsus mind ootamatult kaasa Mumbaisse järgmiseks nädalavahetuseks ja mu boss ütles resoluutselt ei, kui küsisin, kas võin sõpradega kaasa minna. Ütles, et mine septembris. Mine ise, krt! Paljud mu sõbrad on siis juba Indiast lahkunud või teevad midagi muud. Võimalusi tuleb kasutada siis, kui nad avanevad. Nagu mina üksi suudaksin nende firma turundusbläkkidest päästa.

Õhtul läksime Harshi, Katharina, Sandy ja brasiilia tüdruku, Nayaaraga, kes minu asemel Akotas elab, sööma. Läksime juba tuttavasse kohta ja jälle ei olnud neil seda, mida mina tahtsin. Ei olnud kohe mitte midagi, mida ma tahtsin. Ma olin juba täitsa kuri, sest pasta kanaga majoneesi uputamata kujul ei ole ju väga karm nõue, aga ei. Ei võinud neid minu jaoks kokku panna. Ei olnud enam üldse naljakas, kui olime hulk aega ukse taga kohta oodanud ja siis ei olnud neil ühtegi maitsvat asja.  Lõpuks telliti mulle kanaburger, mis oli mõnda aega hea, aga siis hakkas see vastik vürts või õli üle käima ja pidin sekundi pealt lõpetama, et mitte oksele hakata. Väga tahaks teada, mis see on. See rikub nii tihti mu maitseelamuse ära.

Päris palju tuli ka jälle kerjavaid lapsi tõrjuda. Viimaks andsin ühele pisikesele, kes süüa küsis, ühe oma saia ära. Ta muidugi küsis kahte, aga no lõpetage ära. Ma tahan ka süüa. Üldiselt aga tahaks automaatselt duši alla minna, kui keegi mind patsutama kukub.

Järjekordne päev on jõudnud õhtusse. Nii nad lähevad üksteise järel. Muidugi, mõned asjad ärritavad juba väga, aga üldiselt ei kahetse tulekut ega taha ka koju.

Kommentaare ei ole: