mai 21, 2007

Aga mul on nüüd vanaisa:D

Teistele sünnivad õed-vennad ja omad lapsed, mina sain täna endale päris vanaisa.

Mu kasuisa isa sai eile 88-aastaseks ja ta on nii kõbus tüüp, jutt on ka lahe ja elukogemust on tal palju. Erinevalt paljudest teistest vanainimestest, on teda huvitav kuulata. Käisingi täna koos Vhauriga talle isiklikult õnne soovimas. Ja siis üle kuue? aasta hakkas ta mulle rääkima midagi stiilis: kunagi saad rääkida, et vanaisa tegi... seda ja teist.

Mul läksid küll vist silmad suureks selle peale. Suur üllatus oli. Aga hästi tore ja armas. Ja läks ainult veidi alla kahekümne aasta, kuni mina omale vanaisa sain. Aga sellise vanaisa üle olen küll phke, isegi kui ta on kasuvanaisa. Saate aru? Ta tegeles veel paar aastat tagasi aktiivselt peotantsuga võistlustasandil. Tehke järgi samas vanuses!

Kommentaare ei ole: