mai 06, 2007

Maria



* Minuga on kõige rohkem vaeva nähtud. Et ma ei oleks liiga pehme, et ma ei oleks liiga kõva, et ma vormis püsiks ja aastatega kössi ei vajuks - ma olen ju tüdruk ;)



* Mulle meeldib see, milline ma olen - parajalt pehme. Minu peal on mõnus lesida, selleks ma ju loodud olengi.



* Kui ma vahest veidi ära määrdun, siis saad mind täiesti alasti koorida ja riided pessu panna, ma ei häbene :) Kannan muuseas ainult looduslikust materjalist riideid, 70% puuvilla ja 30% lina.

Jutu leidsin siit ja avastasin, et seda saab täitsa hästi ka inimestele kohandada.

Aga täna oli kihvt päev. SÕin esimest korda elus vist toorest liha. Käisime Riffi ja Ottiga grillimas ja uurimas, kuhu jõgi voolab, aga grill ei läinudki nii tuliseks, et liha korralikult ära oleks saanud küpseda. Lõbus oli ikkagi ja üsna maitsev ka. Homme kooli üle pika aja.

Kommentaare ei ole: