mai 17, 2007

Miks ma Ülot vihkan?

Varem ei vihanud, aga päev-päevalt läheneb asi jah aina rohkem vihkamisele. Ta segab mu elu. Näiteks, teisipäeval hispaania keele tunni ajal leidis ta, et oleks hea mõte mulle helistada ja ma katkestasin kõne. Teised inimesed saavad aru, et kui katkestatakse kõne, siis teine inimene ei saa rääkida ja targem oleks mõne aja pärast uuesti proovida või oodata üldse, et tagasi helistataks.

Aga Ülo ei ole "teised inimesed". Tema saab telefoni ära viskamisest hoogu juurde. Pakkuge, mitu korda jutti ta mulle helistas.

Kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuus!!! Pluss sõnum, et mis mul viga on ja mis ta teinud on, et ma teda nii väga vihkan. Ta on hulluks ajanud mu. Muud mitte midagi. Teised ütlesid juba, et võta see telefon ükskord vastu ja mul oli piinlik ning ebamugav, aga ma ei saanud ju võtta. Mitte tema kõnet. Ja ta ei tahtnud alla anda. Ma olin siis küll sigavihane.

Kuidas inimene aru ei saa, et teda ei taheta?

2 kommentaari:

Maria ütles ...

Telefonil on olemas mute nupp üldjuhul..

Mia ütles ...

Mute nupp võib ju olla, aga ma ei hakka seepärast oma telefoni vibraalarmi kahjutuks tegema. Iga teise kõne puhul on see ju hea asi.