mai 03, 2007

Kakaristsed

Kõigepealt... öäkkkkkkkkkkkkkkk!!!
Tänase hommiku veetsin Matuga ja ta leidis võimaluse, kuidas mulle kätte maksta, kui ma ei tee nii, nagu Tema Kõrgeausus soovib. Ja ma ju eirasin ta soovi lõpmatult mänguväljakule jääda.

Niisiis, ajal, kui tema juba magama oleks pidanud, otsustas tema hoopis meie tutvuse jooksul esimest korda sõna otseses mõttes oma püksid täis pasandada. Sry jälle väljenduse pärast.

Tõstke käsi, kes teab, kui rõve asi on võõra lapse kaka. No ikka tõsised okseneelud käisid ja oli vist sekundite küsimus, kas ma jõuan mähmed ära tõmmata ja ohutusse kaugsesse lennutada või saan teada, missugune mu hommikusöök poolseeditud kujul välja näeb.

Õnneks olin ma piisavalt kiire, aga see ei tee kogu protseduuri vähem ebameeldivaks. Laps on laps ja teda ei saa süüdistada milleski ja ega mina talle püksi kakanud. Aga sellegipoolest tuli laps ja püksid puhtaks teha. Topeltökk siin koha peal.

Aga rohkem täna jälkustest ei räägi. Õhtul kirjutan sellest ka, mida ma täna unes nägin. Mu alateadvus rokib jälle.

Kommentaare ei ole: