september 14, 2008

Roadkill ja ülejäänud sügise algus

Selle sügise kõige õudsem ja ühtlasi peategelane on Roadkill - lapik karvane elukas, kes Sandra voodi alla maetud oli ja kelle ma siis sealt avastasin. Originaalis tahab ta küll olla nugis vms, aga välja näeb nagu roadkill ja tundub nii vastik, et ma ei suuda hoida end mitte kiljumast, kui see asi mu vastu puutub või keegi temaga läheneb. Teised teda ei karda ja siis on neil lõbus mind temaga kiusata. Sandra võib panna illustratsiooniks pildi ka sellest hirmsast elukast, kes mind viimased nädalad piinab.

Mida veel põnevat?
Hetkel ei tulegi meelde midagi erilist. On saanud väga vähe koolis käia, päris palju filme vaadata - muideks, väga head filmid on Seks ja linn ning 50 First Dates. Seda viimast ja paljusid teisi saab netist vaadata. Küsige, siis ütlen, kust. Igaks juhuks avalikku reklaami päris ei tee. Mulle meeldiks, kui see leht säiliks. Veel käisin ühe korra tööl ja nüüd otsin uut erialast tööd. Kui kellelgi on midagi pakkuda või teab mõnest heast vabast kohast, siis palun andke mulle märku, eks. Aitäh!:)

Kommentaare ei ole: