Vahelduseks titejutule midagi muud ka. Tegelikult mulle üldse ei meeldi, kui lapsi tittedeks kutsutakse. Tita võib veel armas tunduda olenevalt hääletoonist, aga titt on solvang. Aga tagasi teemasse.
Kui viimasel ajal kuulen ja loen pigem, kui pekkis on Eesti, poliitikutega eesotsas, siis vastukaaluks on mul lausa neli positiivset kogemust, mida jagada.
Näide 1:
Vanaema ostis lapsele voodikarusselli, veeretas veel tšekki nädalakese näpuvahel, aga viskas ära, kuna arvas, et mida me sellega Rootsis ikka teeme. Jõudis siis kätte Rootsi reis ja kohale ka vanaema karusselliga, aga siis avastasime, et üks oluline jupp on puudu karbist. Toode oli olnud allahinnatud, aga põhjuseks oli öeldud, et logomuutuse pärast. Me küll veidi kahtlustasime, et äkki ikka oligi tootel endal mdiagi viga, sest keda üks lastetoote logo peaks kottima peale brändijuhi, aga puuduolev jupp oli nii krdi oluline, et ilma selleta oli ka ülejäänud vaid hunnik kasutueid osasid. Vanaema siis arvas, et nagunii tuleb see koolirahaks arvestada ja ära visata, sest kes siis ilma tšekita midagi tagasi võtab või välja vahetab. Tegelikult saaks ju ka müüja alati vastata, et kust tema teab - äkki lähkusime/kaotasime ise ühe jupi ära. Aga seekord, kui poega ühendust võtsime, tunti mu ema kohe ära, vabandati ja lubati puuduv jupp kas või Rootsi saata. Siinkohal pean mainima, et paki saatmine siia maksab pea sama palju, kui see toode allahindlusega ise maksis. Logistika osa kokku lepitud, saime lisaks puuduvalt jupile veel paar kingitust. Nii armas lihtsalt. Mulle juba ennegi meeldis 4Kids pood, aga nüüd soovitan teilegi.
Näide 2:
Natuke ikka beebiteemaline, aga mul oli plaan Eestis kohapeale minna üht lapsekandmisvahendit vaatama. Tundus, et tegu on ainsa poega siin ja sealpool lahte, kus see koha peal olemas on. Reaalsus aga oli veidi teistsugune. Toode eksisteeris vaid veebipoes tellitava kaubana. Müüja aga pakkus, et kuna neil on üks eksemplar Saaremaal olemas, siis ta palub selle Tallinnasse korraldada paari päevaga ja tulgu ma aga tagasi seda proovima. Ma küll olin algusest peale aus, et ma ei plaani hetkel osta ja proovida tahan teist suurust, kui tulevikus teoreetiliselt osta, kui mulle see meeldima peaks, aga nemad arvasid, et tellivad selle ikka mulle ära.
Möödus paar päeva ja läksime kokku lepitud ajal poodi tagasi. Seekord oli seal omanik koha peal ja kui ma ütlesin, mida me otsime, tuli tal ette selline nägu, nagu pahandusega hakkama saanud lapsel. Nad olid unustanud. Minul aga oli vaid paar päeva Rootsi naasemiseni. Selgitasin taas, et mul juba on paar kandevahendit ja kõike muud, aga nad lubasid selle mulle kiirkorras kullerdada ja kas või koju kätte tuua. Lisaks, et võtku ma see Rootsi kaasa ja toogu tagasi siis, kui uuesti Eestisse tulen. Ma küll hoiatasin, et see juhtub alles augustis, aga neile sobis. Ei tahtnud nad ka mingit tagatist, kuigi ma ise pakkusin. Võtsid vaid mu (ees)nime ja telefoninumbri ning hoolitsesid selle eest, et ma paki kindlasti kätte saaksin, hooliata mu rootsi telefoninumbrist. Mul on nüüd aega aga rahulikult soovitud toodet proovida ja esimesed katsedki edukalt seljataga. Päris ma tahangi seda nüüd kelleltki teiselt osta, olgu või hinnavahe. Nii et tervitused ja minu kiitus Stroller24-le.
Näide 3:
Sest minuga juhtub! Ka see on samast nädalast. Nimelt avastasin, et Eestis saab ühe korra pääsmetega beebiujumises käia ning seda tehakse ka Elamus Spaas, millest ma nii palju head juba kuulnud olin. Kahjuks aga ei saanud ma telefoniga nende kodulehel broneerimisega hakkama. Lisaks oli mul küsimusi. Seega helistasin neile, nagu vana inimene. Telefonile vastas aktsendiga neiu, kes oli küll igati abivalmis, aga vist täielikult me üksteisest aru ei saanudki. Igatahes soovitas ta meil ujumistunni ajaks lihtsalt kohale tulla. Me siis läksime.
Koha peal aga selgus, et just sel nädalal jääb tund ära. Neil oli meist vist kahju ja seega soovitasid nad lihtsalt spaasse minna, aga see tähendas, et pidime tunnikese aega parajaks tegema kuni avamiseni. Kui tavaolukorras ma oleksin olnud veidi pahane, siis seekord väga ei olnudki, sest Triibu oli just magama jäänud. Kui me siis ilusa ilmaga õues peesitanud olime kuni avamiseni ja spaasse naasesime, siis tehti meile ilma küsimatagi veel korralik soodustus ja spaa oli tõeliselt mõnus.
Näide 4:
Käisime eile vastavatud restoranis Hügge, mis mu ema kodu lähedale on tekkinud. Esiteks, nii viisakat kohta pole seal kilomeetrite raadiuses ja menüü pani suu vett jooksma. Täielik gurmaanikas, aga normaalsete hindadega. Ka teenindus oli tasemel. Ainult nende FB ajas naerma, sest nad kutsusid end linnaosa popimaks restoraniks ja samas postituses reklaamisid eesootavat avamist.
Mina tellisin rannakarbid, sest polnud ammu saanud ja kuuldavasti suudetakse neid ka Eestis mõnes kohas juba hästi teha. Lemmik võttis veise ja ema hirveburgeri. Nende mõlema toidud nii paistsid kui ka olid ahvatlevad. Minu karbid aga - haisesid ja maitsesid, kui seisnud adru. Ma küll pole mingi mereannispets, aga see ei tundunud õige asi olevat. Pika hambaga sõin ehk kümmekond karpi või vähem ja olin valmis kodus kõhu täis sööma hiljem. Et minu viga, et ju ei oska hinnata.
Tavaliselt on ju nii, et need söögikohad, kus on kehv toit ja teenindus, teavad seda vist ise ka ega küsi kunagi, kuidas kliendid rahul on. Head kohad aga uurivad ja saavad kiita. Eestlane muidugi kardab ka nuriseda tihti. Mina aga olen harjutanud end viisakalt ausat tagasisidet andma.
Kui siis kelner tuli küsima, kuidas toidud maitsevad, siis teised kiitsid enda omi. Mina aga ütlesingi sõbralikult, et mulle ei maitse ja lõhn ning maitse on kahtlased. Kelner kohmetus veidi, vabandas ja selgitas, et karbid peaksid küll värsked olema, aga nuusutas toidu üle ja küsis, kas ma sooviksin midagi muud asemele. Ma siis valisin veise, sest olin Lemmiku oma maitsenud ja see oli tõeliselt hõrk. Ka karbid olid hästi mõnusad ja pehmed, nii et kokale ma saamatust süüks ei pane, aga no see roiskunud tunne...
Mu ees vabandati veel korduvalt ja sain kätte oma isikliku imelise veisefilee. Ka magustoidud olid taevalikud ja ma ei kasuta tihti seda sõna. Vaadake või otsingumootoriga. Võtsime igast sordist ühe ja tekkisid erinevad lemmikud. Alles ei jäänud midagi ja tahaks veel.
Kui aga kehvades kohtades on minevikus hiljem lihtsalt mitu toitu arvel olnud, siis seekord oli kõik väga kliendisõbralik. Soovitan teistelegi taas.
Kui viimasel ajal kuulen ja loen pigem, kui pekkis on Eesti, poliitikutega eesotsas, siis vastukaaluks on mul lausa neli positiivset kogemust, mida jagada.
Näide 1:
Vanaema ostis lapsele voodikarusselli, veeretas veel tšekki nädalakese näpuvahel, aga viskas ära, kuna arvas, et mida me sellega Rootsis ikka teeme. Jõudis siis kätte Rootsi reis ja kohale ka vanaema karusselliga, aga siis avastasime, et üks oluline jupp on puudu karbist. Toode oli olnud allahinnatud, aga põhjuseks oli öeldud, et logomuutuse pärast. Me küll veidi kahtlustasime, et äkki ikka oligi tootel endal mdiagi viga, sest keda üks lastetoote logo peaks kottima peale brändijuhi, aga puuduolev jupp oli nii krdi oluline, et ilma selleta oli ka ülejäänud vaid hunnik kasutueid osasid. Vanaema siis arvas, et nagunii tuleb see koolirahaks arvestada ja ära visata, sest kes siis ilma tšekita midagi tagasi võtab või välja vahetab. Tegelikult saaks ju ka müüja alati vastata, et kust tema teab - äkki lähkusime/kaotasime ise ühe jupi ära. Aga seekord, kui poega ühendust võtsime, tunti mu ema kohe ära, vabandati ja lubati puuduv jupp kas või Rootsi saata. Siinkohal pean mainima, et paki saatmine siia maksab pea sama palju, kui see toode allahindlusega ise maksis. Logistika osa kokku lepitud, saime lisaks puuduvalt jupile veel paar kingitust. Nii armas lihtsalt. Mulle juba ennegi meeldis 4Kids pood, aga nüüd soovitan teilegi.
Näide 2:
Natuke ikka beebiteemaline, aga mul oli plaan Eestis kohapeale minna üht lapsekandmisvahendit vaatama. Tundus, et tegu on ainsa poega siin ja sealpool lahte, kus see koha peal olemas on. Reaalsus aga oli veidi teistsugune. Toode eksisteeris vaid veebipoes tellitava kaubana. Müüja aga pakkus, et kuna neil on üks eksemplar Saaremaal olemas, siis ta palub selle Tallinnasse korraldada paari päevaga ja tulgu ma aga tagasi seda proovima. Ma küll olin algusest peale aus, et ma ei plaani hetkel osta ja proovida tahan teist suurust, kui tulevikus teoreetiliselt osta, kui mulle see meeldima peaks, aga nemad arvasid, et tellivad selle ikka mulle ära.
Möödus paar päeva ja läksime kokku lepitud ajal poodi tagasi. Seekord oli seal omanik koha peal ja kui ma ütlesin, mida me otsime, tuli tal ette selline nägu, nagu pahandusega hakkama saanud lapsel. Nad olid unustanud. Minul aga oli vaid paar päeva Rootsi naasemiseni. Selgitasin taas, et mul juba on paar kandevahendit ja kõike muud, aga nad lubasid selle mulle kiirkorras kullerdada ja kas või koju kätte tuua. Lisaks, et võtku ma see Rootsi kaasa ja toogu tagasi siis, kui uuesti Eestisse tulen. Ma küll hoiatasin, et see juhtub alles augustis, aga neile sobis. Ei tahtnud nad ka mingit tagatist, kuigi ma ise pakkusin. Võtsid vaid mu (ees)nime ja telefoninumbri ning hoolitsesid selle eest, et ma paki kindlasti kätte saaksin, hooliata mu rootsi telefoninumbrist. Mul on nüüd aega aga rahulikult soovitud toodet proovida ja esimesed katsedki edukalt seljataga. Päris ma tahangi seda nüüd kelleltki teiselt osta, olgu või hinnavahe. Nii et tervitused ja minu kiitus Stroller24-le.
Näide 3:
Sest minuga juhtub! Ka see on samast nädalast. Nimelt avastasin, et Eestis saab ühe korra pääsmetega beebiujumises käia ning seda tehakse ka Elamus Spaas, millest ma nii palju head juba kuulnud olin. Kahjuks aga ei saanud ma telefoniga nende kodulehel broneerimisega hakkama. Lisaks oli mul küsimusi. Seega helistasin neile, nagu vana inimene. Telefonile vastas aktsendiga neiu, kes oli küll igati abivalmis, aga vist täielikult me üksteisest aru ei saanudki. Igatahes soovitas ta meil ujumistunni ajaks lihtsalt kohale tulla. Me siis läksime.
Koha peal aga selgus, et just sel nädalal jääb tund ära. Neil oli meist vist kahju ja seega soovitasid nad lihtsalt spaasse minna, aga see tähendas, et pidime tunnikese aega parajaks tegema kuni avamiseni. Kui tavaolukorras ma oleksin olnud veidi pahane, siis seekord väga ei olnudki, sest Triibu oli just magama jäänud. Kui me siis ilusa ilmaga õues peesitanud olime kuni avamiseni ja spaasse naasesime, siis tehti meile ilma küsimatagi veel korralik soodustus ja spaa oli tõeliselt mõnus.
Näide 4:
Käisime eile vastavatud restoranis Hügge, mis mu ema kodu lähedale on tekkinud. Esiteks, nii viisakat kohta pole seal kilomeetrite raadiuses ja menüü pani suu vett jooksma. Täielik gurmaanikas, aga normaalsete hindadega. Ka teenindus oli tasemel. Ainult nende FB ajas naerma, sest nad kutsusid end linnaosa popimaks restoraniks ja samas postituses reklaamisid eesootavat avamist.
Mina tellisin rannakarbid, sest polnud ammu saanud ja kuuldavasti suudetakse neid ka Eestis mõnes kohas juba hästi teha. Lemmik võttis veise ja ema hirveburgeri. Nende mõlema toidud nii paistsid kui ka olid ahvatlevad. Minu karbid aga - haisesid ja maitsesid, kui seisnud adru. Ma küll pole mingi mereannispets, aga see ei tundunud õige asi olevat. Pika hambaga sõin ehk kümmekond karpi või vähem ja olin valmis kodus kõhu täis sööma hiljem. Et minu viga, et ju ei oska hinnata.
Tavaliselt on ju nii, et need söögikohad, kus on kehv toit ja teenindus, teavad seda vist ise ka ega küsi kunagi, kuidas kliendid rahul on. Head kohad aga uurivad ja saavad kiita. Eestlane muidugi kardab ka nuriseda tihti. Mina aga olen harjutanud end viisakalt ausat tagasisidet andma.
Kui siis kelner tuli küsima, kuidas toidud maitsevad, siis teised kiitsid enda omi. Mina aga ütlesingi sõbralikult, et mulle ei maitse ja lõhn ning maitse on kahtlased. Kelner kohmetus veidi, vabandas ja selgitas, et karbid peaksid küll värsked olema, aga nuusutas toidu üle ja küsis, kas ma sooviksin midagi muud asemele. Ma siis valisin veise, sest olin Lemmiku oma maitsenud ja see oli tõeliselt hõrk. Ka karbid olid hästi mõnusad ja pehmed, nii et kokale ma saamatust süüks ei pane, aga no see roiskunud tunne...
Mu ees vabandati veel korduvalt ja sain kätte oma isikliku imelise veisefilee. Ka magustoidud olid taevalikud ja ma ei kasuta tihti seda sõna. Vaadake või otsingumootoriga. Võtsime igast sordist ühe ja tekkisid erinevad lemmikud. Alles ei jäänud midagi ja tahaks veel.
Kui aga kehvades kohtades on minevikus hiljem lihtsalt mitu toitu arvel olnud, siis seekord oli kõik väga kliendisõbralik. Soovitan teistelegi taas.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar