juuni 27, 2008

Ökopesupesemine

Ma tahtsin seda juba mitu päeva tagasi kirjutada, aga praegusel ajal ei saa väga tihti ega pikalt arvutile ligi. Mul on üks poola noormees külas ja mul pole õrna aimugi, kas Poola käib siin suure või väikese tähega, aga mõttest saate ikka aru ju.

Enivei, pidin ise pesu pesema ja esimese laariga sain väga edukalt hakkama ja ega teisegagi midagi väga viltu ei läinud. Asjad jõudsid masinasse. Taskud kontrollisin ka üle. Keerasin õiged kraadid ja asjad peale ning läks! Kas keegi pani tähele, milline etapp mul vahelt ära jäi? Mina ise küll ei pannud enne, kui pesumasin juba lõpetama hakkas. Ema küsis järsku, et kas ma pesupulbrit ka panin. Öfkoors not! Nii andekas olengi:D Aga pesu tuli üsna puhtalt tagasi ja keskkonnale tegin ka kerge teene. Kas ma olen ainus selline andekas?

1 kommentaar:

S.M ütles ...

AWWWWWW ma olen su üle NII uhke!!!!


Poola tuli tõepoolest siinkohal suure tähega kirjutada :D