märts 22, 2010

Kiiksud

Kõik, kes mind veidi rohkem teavad, teavad ka, et mulle ei meeldi tavaline. Ja ma ise ei ole tavaline. Kuigi välimus ehk petaks ära. Suur pea välja arvatud:D
Ja mulle ei meeldi ka tavalisi kingitusi teha. Veel vähem siis raha kinkida.
Hetkel on mul ülesanne leida äge kingitus, mis oleks puidust, klaasist ja saja krooni ringis.
Algul tundus mission impossible. Siis meenusid kohe pildiraamid ja peeglid, aga no tõesti - kelleks te mind peate? Seal ei ole ju väljakutset.
Niisiis tuulasin täna ka veel surmväsinuna Kristiine keskuses, et leida midagi paremat. Kusjuures tegelikult vastavad üllatavalt paljud asjad neile tngimustele. Siiski see õige jäi leidmata. Aga teistele ideedeks... leidsin tingimustele vastavaid laternaid, säilituspurke, kellasid, termomeetreid jne. Mõttesse tulid vee teepakikarbid ja huvitavamad ehted. Ja ikkagi ostsin ühe ilusa pildiraami ka ära, aga ma juba tunnen, et mul endal on seda rohkem vaja. Mis siis, et kõik mu pildid on arvutis:D

2 kommentaari:

siiralt teie, m. ütles ...

Kui tegu on naissoost isikuga, siis tee pildiraamist ja heegeldatud laudlinast (mille leiad kindlalt kuskilt kaltsukast) kõrvarõnga hoidja :) Paned klaasi asemele lina ja voilaa, saabki kõik ehted külge riputada :)

Mia ütles ...

Idee ju armas, aga siis jääks ära klaas, mis on ka kohustuslik element.