märts 02, 2010

Linnufoobia

Ma ei saa enam aru, kuidas kõik, kes on kasvõi korra näinud Hitchcock'i "Linde", ei ehmata siiani suure koguse lindude peale.

Mina küll kardan neid. Ja ei mäleta, kas reedel või laupäeval sai mu hirm jälle hoogu juurde. Olin Tartus Riinu juures, vaatasime Idol'it ja otse meie pea kohalt lendasid üle meeletud mustade lindude parved. Parasjagu õudusttekitavalt hämar aeg oli ka. Ja Riin elab üheksakordse maja kaheksandal korrusel, mis tähendab, et linnud vist tegidki vahemaandusi seal katusel.

Iga kord, kui linnud jälle meie suunas liikusid, tõmbusin ma aknast eemale. Ja ka siis, kui neid palju korraga lahkus, hakkasin närviliselt ringi vaatama ja imelikke hääli kuuldavale tooma. Riinul oli naljakas. Mul mitte. Kontsert keset õudukat.

Ja üldse... kuhu nad kõik läksid ja miks nad nagu segased kord ühes, siis jälle teises suunas lendasid? Kas Eesti on neil mingi vahemaandumise koht või? Ja miks nad siis mõnda mõnusama kliimaga kohta vahemaandusteks valida ei võinud?

1 kommentaar:

rapuntsel ütles ...

hihi... need linnud on minu jaoks nagu Dexter.. if you know what I mean. beaaauutiful kui sa Hitchcockist üle saad :P

btw.. mu kinnitamise sõna on 'sucked'. pervy :D