oktoober 09, 2017

Kui su kõrvale jõuab õige inimene

Pean tunnistama, et aega läks, aga nüüd ma ei kujutaks ettegi enam paremat partnerit kui minu Lemmik. Me mõlemad tunneme, et oleme üksteise inimesed ja sõna armastus on igapäevaselt kasutuses - nii möödaminnes.

Otsustasin, et peaksin hakkama läbi mõtlema ja kirja panema häid ja huvitavaid asju, mis mu elus praegu toimuvad, et pilt liiga masendav ei tunduks. Sest kuigi töö on suur osa, ei ole see sugugi kõige olulisem. Palju olulisemad on ju inimesed meie ümber.

Niisiis, üks päev umbes kuu aega tagasi, külmetasid mu jalad kohe eriti. Ma külmetan kogu aeg ja siis ta peab mind soojendama, aga siis olid vist esimesed tõeliselt sügisesed ilmad ja kui mul järgmisel päeval ka jalad jääkülmad olid, siis vist tekkiski ta peas üks mõte.

Kolmandal päeval saatis ta mulle töö tegemise vahepeal järsku linke erinevatele vannidele. Me olime küll vannist varemgi rääkinud, aga pigem nii umbmäärases tulevikuvõtmes, sest meie praegune vannituba ei taha vanni hästi ära mahutada. Mina arvasin, et see mahuks üldse ainult juhul, kui me ka vetsupotti ja kraanikaussi nihutaksime ja see oleks juba kallis ja keeruline. Nüüd aga oli ta varahommikul meie duššinurga ära mõõtnud ning isegi leidnud sobivaid eksemplare. Kahjuks olid pea kõik need koledad kui öö või kallimad kui kuld. Siiski, isu süttis taas.

Samal nädalavahetusel otsustasime niisama huvi pärast mõnda vannipoodi sisse astuda ja vaadata, millised vannid üldse mugavad on. Mina, kes ma suurema osa oma elust üldse vannist lugu pidada pole osanud, ei tahtnud kohe kindlasti ebamugavat isendid oma koju. No ja tegelikult ei peaks töötuna üldse vanne kokku ostma. Temal olid üma nõudmised laiusele ja sügavusele, sest vahel tahaks ju ka koos vannis mõnuleda.

Aga... siis leidsime me järsku ühe igati viisaka ja mõistliku hinnaga isendi. Sellise suhteliselt lühikese aga sügava, kus mina sirgete jalgadega õlgadeni vees saan istuda ja Lemmik peaaegu ka. Päris naljakas oli keset poode muudkui riietega vannidesse ronida. Ja nii me möödaminnes vanni ostsimegi. Lemmik arvas, et ehk saame kohe kätte ka, aga seal ka asjade sujuvus lõppes.

Esiteks selgus, et hind, mida välja reklaamiti, ei kehtinud enam. Kampaania oli läbi saanud ja keegi oli unustanud silte vahetada. Samas pean kiitma rootslasi, et olukorda püüti siiski lahendada kliendi kasuks. Vaene vannimüüjapoiss tegi mitmeid telefonipäringuid, et saaks meile vanni siiski reklaamitud hinnaga müüa ja siis tuli kusagilt tagatoast üks tüdruk, kes kirjutas käsikirjalise kopeerpaberiga arve meile. Vastasime veel küsimustele nagu kas must või valge ning jagasime oma kontakte ning juba lubatigi meile umbes kolme nädala pärast vann saata. Nii palju siis samal õhtul vannis mõnulemisest. Ja oi, kui palju tuli nende nädalate jooksul ette hetki, kui nii väga vanni igatsesime. Valmistusime vannivahtusid kokku ostes.

Kolm nädalat tundus küll kole pika ajana, aga liikusime siiski rõõmsalt kassasse, kus Lemmik vaesele külmetavale töötule vanni ostis. Seal aga oli keegi tore algaja noormees, kes püüdis meile seda vanni üldse pea tasuta anda. Ausate inimestena juhtisime tema tähelepanu veale ja pisikese pusimise järel tühjendas ta hoogsalt Lemmiku pangaarvet.

Edasi lugesime päevi. Et äkki ikka tuleb vann varem. Siis ühel hetkel sai kolm nädalat täis, aga vanni polnud veel kusagil näha. Viimaks sain marurahuliku Lemmiku neile helistama ja asja uurima. Ja teate, mis välja tuli? Kuna ostutšekk oli paras puterdis, siis pood lihtsalt ei saatnudki tellimust ära. Raha aga võtsid küll. Nii rootslaslik on asju väga aega-mööda ajada või lihtsalt mitte probleemidest teavitada. Nüüd hakkas neil õnneks siiski natuke piinlik ja pandi rattad käima. Ma juba nukrutsesin ja valmistusin veel kolm nädalat ootama. Aga läks umbes kümme päeva ja nüüd on meil koridoris üks suur kast, mis ootab vannituppa lohistamist ja jalgade kruttimist. Õnneks mõned asjad käivad siin maal hästi lihtsalt ja mingeid tehnikuid vanni paigaldamiseks vaja ei ole. Vea aga vanni äravoolutoru oma duššiauku ja valmis. Savi, et vesi igast küljest üle jjrte ja vanni alla pritsib. Ma. Ei. Jõua. Ära. Oodata.

Kaldusin küll teemast veidi kõrvale, aga loo point on see, et kui paljud peikad ostavad külmetavale pruudile vanni!? Lisaks lubas ta, et tuleb minuga kaasa kuhu iganes ma ka ei lähe. Ehk ostsime jõuluks Eesti piletid ära. Ta on varsti juba au-eestlane ja see vist kuues visiit. Ning seekord tuleb ka Lemmiku emme Eestiga tutvuma. Ma olen juba põnevil.

1 kommentaar:

Mia ütles ...

Loo pealkiri ütleb kõik. Mul on teie mõlema üle väga hea meel. Hoidke teineteist!